Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
![]()
Hebben jullie al idee waar jullie gaan slapen?? Misschien gezellig om iets gesamenlijks te doen??
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Helaas een aantal wijzigingen qua deelnemers, maar het kamp gaat door hoor!
Room (van Anna) en Krisztina doen mee, het kan zijn dat wij uiteindelijk op 7 deelnemers uitkomen (omdat ik graag flexible wil zijn voor een deelneemster die pas laat weet of ze wel/niet mee kan doen) Ik neem aan dat niemand hier problemen mee heeft?
Net begrepen dat Anna en Krisztina gaan slapen op de Marshoeve, Trees en Ali misschien ook iets voor jullie?Oorspronkelijk Geplaatst door ali
http://www.marshoeve.nl/
Anna laat nog even weten hoelaat we zaterdag gaan beginnen?
Hoor graag even of jullie van plan zijn om vrijdagavond aan te komen of zaterdag?
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Dat hangt af van de starttijd.Oorspronkelijk Geplaatst door Gipsy Spirit
Flame en Ali's lessen
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Mijn plan is om rond 9.00 uur zaterdag bij elkaar te komen en dan rond 9.30 uur echt te beginnen.
Als iemand nog vragen/ (dieet) wensen voor paard of mens heeft, laat het mij dan even weten van tevoren dan kan ik hier rekening mee houden.
Ohja ik tover ook nog even beter weer!![]()
Oeps, hier heb ik al lang niet meer gekeken...
Wat het aantal deelnemers betreft, 6 vind ik al genoeg, dat was ook het uitgangspunt. Het betekent toch minder aandacht en meer paarden, maar toe maar.
Ik denk dat ik zaterdagochtend kom. Zouden we zaterdag dan iets later kunnen beginnen, 10 uur?
Overnachting weet ik nog niet. Misschien kan ik mijn tentje op zolder vinden en slaap ook op de camping, een alternatief voor mij is naar mijn broer gaan in Ede. Maar dat maakt verder voor de organisatie geen verschil.
Leuk!! Ik heb er al zin in!!!
Be pleased, not satisfied.
Dat klopt 6 is altijd het uitgangspunt geweest, vandaar mijn opmerking hier in het topic.Oorspronkelijk Geplaatst door Trees
Maar......... de teller staat nu op 5, ik hoop nog op goed nieuws van mijn buurpaardmaar ik denk dat we bij 5 blijven.
10.00 uur is prima, de rest ook akkoord?
Ik pb jullie van de week met mijn n.a.w. gegevens en mijn 06 nummer, hoor graag als jullie nog vragen/wensen hebben.![]()
Ik kom ook zaterdagochtend. Ik heb nog geen slaapplaats geregeld, oeps. Ik zal vandaag die camping eens bellen.
Flame en Ali's lessen
Het weerbericht lijkt goed te zijn dat weekend, geweldig.
Marlous, Ik wil je even bellen, en ik wil ook graag je adres. (Mag allemaal per pb.)
groetjes, ali.
Flame en Ali's lessen
Alle deelnemers hebben een pb.![]()
Ik ben ook weer thuis en op de hoogte![]()
10 uur lijkt mij ook een mooie tijd om aan te komen omdat ik ook nog een eindje moet rijden![]()
Verder heb ik er erg veel zin in en als het weer meezit dan komt het helemaal goed! Nog een weekje![]()
![]()
![]()
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Yeahhhhh!!!! Ben weer heel benieuwd, weer de grenzen van mijn comfortzone een klein beetje oprekken .....![]()
Be pleased, not satisfied.
Ik ben er ook bij
Het goede weer komt er aan! Zaterdag 22 graden
Leuk leuk leuk!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ha roommate, ik heb zin in het weekend.
Flame en Ali's lessen
Jaaa, ik ook!
Ik vind het ook wel spannend. Nog nooit zo iets mee gemaakt. Maar vast super fijn met allemaal savvy mensen![]()
En ook gezellig samen een kamer delen!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Bladwijzers