-
[L2] extreem friendly game
Al een hele tijd terug kon ik prima de extreem friendly doen dus erg hard met de cs slaan zonder dat mijn palo maar een opkeek ook het helikopteren boven haar hoofd ging erg goed.Eerlijk gezegd dat een hele tijd allemaal niet gedaan en (te) weinig aandacht aan besteed.
Nu ben ik bezig met het snappy yo-yo en send op de circel etc en dan gebruik ik weleens fase 4 soms een directe hit en soms haar personel space rakend werkt goed en 1 keer is genoeg op de yo-yo na want daar gaat het nogwel eens moeilijk.
Vandaag ging het allemaal super reageerde erg vlot ,ws door de harde wind, en bedacht me dat ik exreem friendly wel weer eens even kon doen .Nou daar gingen we dus palo kwam omhoog, ging zijwaarts (zonder fence in draf )yo-yo (draf),circel zelfs sqeeuze sloeg ze niet over toen ik met mijn rug naar de bakrand stond.Vroeg zich toen af wat ze nu in hemelsnaam moest doen en ging trillend bij me staan likte kauwde en gaapte maar was nog niet echt relaxt door de kramp in mijn hand ben ik maar opgehouden even stilgestaan en friendly spelen met de cs (vond ze prima) en weer verder gegaan met extreem friendly nu bleef ze wel staan maar nog steeds op haar hoede zo van wat wil je dat ik doe.
Is dit herkenbaar of heb ik teveel fase 4cs gebruikt
-
Forum Meubilair
Toen zij zo onrustig werd, wat deed jij toen?
Het verhaal is wel enigszins herkenbaar, ik denk dat je evenwicht tussen extreme friendly en het gebruik van fase 4 met CS en SS een beetje zoekgeraakt is.
Oftewel: meer friendly doen!
Test je paard gewoon iedere dag aan het begin even hoe hij die zwiepende stick en string nog verdraagt. Ook wanneer je eens een flinke fase 4 hebt gegeven weer even extreme friendly doen.
mijn persoonlijke tips voor extreme friendly: zwaai de string over de rug, en dan op de grond, in hetzelfde ritme en steeds iets harder op de grond slaan. Dus niet alleen maar op de grond blijven meppen. Op deze manier accepteren ze het sneller en blijven ze ook relaxt.
Achterwaarts lopen terwijl je op de grond slaat (los touw)
Soms heeft Shaf een bui dat hij zijn hoofd omhoog gooit op het moment dat ik op de grond sla (meestal met snappy naar me toe komen) dan ga ik gewoon At Liberty rondrennen met hem naast me terwijl ik op de grond sla, net zolang tot hij zn hoofd weer gewoon relaxt heeft.
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
Forum Rechten