Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: Nieuw paard. Wat laat ik toe mbt vrienden worden met andere paarden?

  1. #1

    Nieuw paard. Wat laat ik toe mbt vrienden worden met andere paarden?

    Hi mensen,
    mijn paard, Twister, staat nu een weekje in zijn nieuwe thuis. Er staan daar nog 4 andere ruinen en 2 merries. Zij staan niet samen in de wei. Twister wil graag met de anderen kennis maken. Ik weet niet goed wat ik wel en wat niet mag/moet toelaten. Als ik op weg ben naar de wei met hem: wel/niet toelaten dat hij stop bij de andere paarden? Als we samen met andere paarden in de piste zijn, is hij ook nieuwsgierig naar hen. Wat doe ik dan?
    Alvast erg bedankt voor jullie goede raad.

  2. #2

    Re:Nieuw paard. Wat laat ik toe mbt vrienden worden met andere paarden?

    Ik weet niet of ik je vraag goed begrijp, maar wat vinden de eigenaren van de andere paarden ervan? Ik laat mijn paard niet ruiken aan andere paarden als er een draad tussenzit, omdat ze nogal eens met de voorbenen kunnen slaan en zo in de draad kunnen komen. Verder weet ik dat mijn merrie nogal boos kan reageren naar andere paarden in de buurt, dus ik zou het niet op prijs stellen als er, als ik in de bak met haar bezig ben, een baas 'opeens' een ander paard kennis met haar laat maken i.v.m. risico op vertrappelde baas Dus dat zou ik eerst even vragen dan. Staat hij alleen op de wei? Je kan dan misschien eens overleggen om ze samen los in de bak/wei te laten?
    Maar misschien komt jou vraag meer voort uit het feit of je al dan niet wil dat zijn aandacht van jou afgeleid wordt naar de anderen?

  3. #3
    Actief Forumlid lian's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2011
    Berichten
    1.387
    Dagboek Berichten
    5

    Re:Nieuw paard. Wat laat ik toe mbt vrienden worden met andere paarden?

    Met de vorige spreekster eens, Geen contact tijdens het spelen met mij. Is alles los en iedereen het er mee eens dat er contact komt, prima.

  4. #4
    Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Locatie
    NH
    Berichten
    9.712
    Dagboek Berichten
    12

    Re:Nieuw paard. Wat laat ik toe mbt vrienden worden met andere paarden?

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Lieve
    Er staan daar nog 4 andere ruinen en 2 merries. Zij staan niet samen in de wei. Twister wil graag met de anderen kennis maken.
    Is het wel uiteindelijk de bedoeling dat ze samen komen te staan?

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •