Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 19

Topic: Welke lessen zijn jullie van plan te volgen in 2013?

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Welke lessen zijn jullie van plan te volgen in 2013?

Ik ben wel benieuwd of jullie ook plannen hebben voor 2013 voor het volgen van lessen en cursussen op paardengebied.

Misschien dat er nog leuke ideeen bij staan straks

Dus hier; wat is jullie plan voor dit jaar qua ontwikkeling door lessen? Bij wie gaan jullie lessen en waar wil je vooral aan werken?

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Re:Welke lessen zijn jullie van plan te volgen in 2013?

Wat leuk!

Ik ben van plan dit jaar verder te gaan met de levels van parelli. Ik ben een beetje blijven hangen na level 2 en nu wil ik graag weer verder.

De lessen wil ik gaan volgen bij Anna de Winter.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Parelli ga ik mee verder, en ik wil een opleiding craniosacrale therapie doen indien mogelijk
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Intensive week bij Liesbeth Jorna en gewoon les van haar. Doel is meer verzameling (op weg naar piaffe)
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    69

Ik les bij Liesbeth op het moment, dus misschien toch een 5-daagse? Of zou Karen nog komen dit jaar?

Verder ben ik met Parelli eigenlijk een beetje "klaar" op het moment . We zitten een beetje vast in de gereden vliegende wissels en eigenlijk denk ik dat we voor we die goed kunnen we eerst moeten winnen op dressuurmatig gebied.
    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik ga het support weekend bij liesbeth doen met noir en ben van plan wat centered riding lessen te volgen en heb een onbekende instructeur gevonden voor maandelijkse les klassieke dressuur voor een oogje vanaf de grond bij haar opleiding. Verder wat lessen afspreken bij ylvie fros einde van dit jaar als noir de zijgangen beheerst. Eens kijken hoe dat bevalt.

Vanaf volgend jaar feliz ook wat onder het zadel en dan wil ik weer eens voor wat lessen naar david de wispeleare en wil ook wel eens lessen bij jossy reynvoet.

Verder staat er nog eens op niet al te lang termijn een TREC clinic en horse agility clinic op het programma.

0,2 parelli en veel dressuur en springen

ik heb zelfs een doel om misschien ergens een lesje te rijden, in de B
    Maar ALLEEN als nicky er helemaal klaar voor is, en neit zo loopt zoals nu, met haar hoofd in de wolken

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Ik heb voorlopig alleen mijn Online-lessen met Anna ingepland staan.
    Mocht het met CEO erg goed gaan als ik weer kan rijden, dan wil ik met hem naar springlessen hier in de buurt.

Op kamp gaan zit er even niet in, vermoed ik, maar ik heb al wel met Onno overlegd dat ik deze zomer 2 kampen kan geven
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Hier maandelijks lessen bij Liesbeth, en misschien nog een 5-daagse aan het eind van de zomer als het rijden in een stijgende lijn gaat.

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Hier geen grote plannen, eerst maar eens zien dat we weer op gang komen, en daarbij net hulp gevraagd van mijn ouwe trouwe juf Janneke. Verder wil graag een aantal lessen van Liesbeth voor de dressuur boost en wie weet als het allemaal goed loopt ook nog de 5-daagse van Liesbeth.

Verder weet ik het nog niet, eerst maar een zien hoe het allemaal gaat lopen, wil vooral gewoon rustig genieten met Moon.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    10

Re:Re: Welke lessen zijn jullie van plan te volgen in 2013?

Ik voorlopig ook alleen online lessen bij Anna. Misschien binnenkort eens een les freestyle van iemand. ..
    Verder geen idee hoe allws gaat lopen dit jaar...

Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Leeftijd
    38

Leuk om te lezen wat iedereen van plan is! Voor mij wordt dit niet echt een les-jaar zoals je weet
    A lot of people talk to horses, not many listen

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Hier nog geen plannen. Sja, dat heb je als het maar de vraag is hoe het dit jaar gaat lopen.
    Ik vind veel lessen te duur voor wat we nu kunnen in verband met de lichamelijke problemen van mijn pony.
    Alleen met Carwyn kan ik langzaam wat meer. Dus daar is zo af en toe een lesje wel fijn voor. Dat zal dan gewoon grondwerk les worden, maar geen idee van wie precies. Dat heb ik nog niet zo vast in gedachten.
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    63

Les Ik ben in ieder geval van plan de online lessen te blijven volgen. Verder zou ik heel graag nog een keer (of twee? ) op kamp gaan, omdat ik merk dat ik daar heel veel leer.
    Verder blijf ik maandelijks lessen bij Tessa Roos voor wat dressuur/rechtrichtinput.
    Life begins where fear ends..

Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Ik ga dit jaar verder met de parelli lessen, online bij anna en misschien ook een paar lesjes 1 op 1
    Verder ga ik ook proberen maandelijks bij liesbeth te lessen, verder is het kijken wat op ons pad komt.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten