Hoi wie heeft er tips...
Eagle en King (paard van Lon) gaan deze zaterdag naar hun uitloopstal verhuizen... Ze stonden gister in hun weitje en King werd er uitgehaald om te gaan rijden en vervolgens begon Eagle als een debiel te rennen, wei helemaal omgeploegd... nu vindt ik dat niet zo erg, maar de stress die eagle had, helemaal bezweet op zijn hals...
wie heeft er tips hoe dit aan te pakken, om hem te laten wennen alleen te staan af en toe ..
- we zouden hem kunnen opsluiten in de stal met een hoop hooi
- of misschien een stuk afzetten zodat hij niet de ruimte heeft om te gaan rennen, dat doet ie nml keihard en moet dan krappe bochten maken en dat lijkt me niet zo goed voor zijn benen..
wie o wie heeft er raad...

Antwoord met Citaat
". Maar wel een probleem ja, idd vast niet goed voor Eagle en het weitje wordt er ook niet bepaald beter op...Ik denk dat een stuk afzetten niet de oplossing is, want dan gaat ie op een heel klein stukje tekeer en moet ie allemaal kleine bochtjes maken. Opsluiten in de stal heb ik ook zo mijn twijfels over, King wordt iig heel bang als je hem opsluit in een dichte stal, maar misschien heeft Eagle daar minder problemen mee. Dan is er nog de optie derde paard erbij, maar dat is ook niet ideaal. Leuk hoor, zo'n loopstal
....

).
Bladwijzers