Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Ervaringen met permanente scheuren uit de kroonrand?

  1. #16
    Actief Forumlid hanne01's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2007
    Locatie
    België, limburg
    Leeftijd
    31
    Berichten
    1.591

    Re:Ervaringen met permanente scheuren uit de kroonrand?

    Ik ben net veranderd van bekapper. De hoefsmid die altijd kwam, kon blijkbaar niets doen om de hoeven te verbeteren, en kon ook geen antwoord geven of plan van aanpak, en dat vond ik geen leuk idee Nu komt Karen, en elke 6 weken, misschien zelfs iets sneller zodat het inderdaad goed wordt bijgehouden. Moest dan blijken dat dat nog te lang is, gaat Karen misschien me leren hoe ik het zelf wat kan bijhouden. Ik moest erop letten dat ik af en toe het vuil uit de scheur haal, kwestie dat er geen schimmels in gaan nestelen. Voor de rest geef ik niets speciaal in zijn voer, zouden jullie dat wel doen?

    @Moon; waarom mogen de hoeven niet uitdrogen? Bij Finally is het juist belangrijk dat het niet te vochtig (of vuil) blijft.
    dhPhotography: https://www.facebook.com/Dupas-Hanne...5935071/photos
    Contacteer me voor meer info of neem een kijkje op mijn facebookpagina

  2. #17

    Re:Ervaringen met permanente scheuren uit de kroonrand?

    Ik geef wel biotine (vloeibare) erbij, omdat de hoeven van mijn paard ook heel slecht groeien... Weet niet of het echt helpt, maar dan heb ik in elk geval mijn best gedaan.

  3. #18
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Ervaringen met permanente scheuren uit de kroonrand?

    Bij Moon worden de scheuren ergers als zijn hoeven te droog worden. Te nat is ook niet goe natuurlijk, maar door de droge zandgrond waarop hij staat zit je hier eerder met het omgekeerde probleem.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •