Vond je me fel?![]()
Misschien verwoord ik de dingen soms ook wel wat te fel, ik weet het niet... Ik ben er geloof ik niet zo goed in om mijn taalgebruik wat rustiger te maken, als het gaat om een onderwerp wat me heel erg raakt. Ik was zo verbaasd dat er nog maar zo weinig mensen van op de hoogte zijn, en dat er zo weinig protest tegen is. Misschien kom ik dan af en toe wel wat fanatiek uit de hoek ja, in een poging om duidelijk te maken dat ik dit ECHT een zeer ernstige zaak vind...
Fijn in elk geval dat je daar dan toch nog doorheen hebt kunnen kijken.
Volgens mij kun je als Belg ook gewoon tekenen, als Nederlandse die nu in Duitsland woont kon ik het in elk geval ook. Ik weet alleen niet precies zit hoe dat zit met het Burgeriniatief, volgens mij moet je daarvoor wel de Nederlandse nationaliteit hebben maar dat weet ik niet zeker.
De regels zijn ook gedeeltelijk al Europees geïmplementeerd, dus misschien kun je er ook nog specifieke Belgische protesten tegen vinden? Want ook bij jullie (en hier in Duitsland) ziet het ernaar uit dat de situatie hetzelfde gaat worden als in Nederland (alleen is Nederland sneller met de invoering ervan).
Bladwijzers