Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: video's Mark Rashid

  1. #1

    video's Mark Rashid

    aangezien er hier ook mark rashid fans zijn.

    ik kwam op vimeo, 2 video's tegen van hem

    Considering The Horse (ongeveer 20 min) - http://vimeo.com/14933734
    Sitting The Trot (ongeveer 1 uur) - http://vimeo.com/10082334

    er zit wel een intro een heel irritant cowboy-muziek onder, en zeker de begin intro van Sitting the Trot duurt lang .
    maar voor de linde dancers onder ons, die vinden het vast wel een leuk deuntje


  2. #2
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re:video's Mark Rashid

    Bedankt voor de links!
    Ik ben een groot fan van zijn boeken. Als ik van de week wat meer tijd heb, ga ik de filmpjes bekijken! Ben benieuwd of ik die ook zo goed vind.

  3. #3
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Akersloot (Noord-Holland)
    Berichten
    666

    Re:video's Mark Rashid

    Ik ben ook zwaar fan van de boeken. Heb eens een keer een dvd aangeschaft ( geen idee meer hoe die heet, kan wel even kijken), maar die vond ik zo enorm langdurig en saai dat ik het niet tot het einde gehaald heb . Misschien kan ik het eerdaags in mijn zwangerschapsverlof nog eens proberen.

  4. #4
    Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Berichten
    3.959
    Dagboek Berichten
    45

    Re:video's Mark Rashid

    Ik heb het eerste filmpje geprobeerd te kijken maar vond het zo saai dat ik na een kwartier erdoorheen skippen gestopt ben

  5. #5
    Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Berichten
    5.473
    Dagboek Berichten
    14

    Re:video's Mark Rashid

    Dank voor het delen van de link! Ik vond zijn andere films ook niet echt wat jammer genoeg (hoog verwachtingspatroon na de eerste boeken), maar de laatste boeken vond ik ook al minder. Toch ga ik dit proberen te kijken, je weet maar nooit
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

  6. #6

    Re:video's Mark Rashid

    beetje langdradig zijn ze idd wel hoor

  7. #7
    Forumlid LovesMariska's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Eersel
    Leeftijd
    32
    Berichten
    91

    Re:video's Mark Rashid

    Ik heb net de eerste video zitten kijken. Het eerste paard met de vliegenspray vond ik niet meer dan logisch. Handelt hij prima af. Maar de tweede snap ik niet helemaal. Ik begrijp het idee van de achterhand wegsturen wel, maar ik vraag me af of het paard dat zo begrijpt? Ik kan mij voorstellen dat veel paarden zo zullen reageren, simpelweg omdat je hun aandacht vraagt. Je doet iets 'geks', iets waardoor het paard zijn situatie moet veranderen door jou. En vervolgens vestigt hij zijn aandacht op jou.
    Wellicht dat het wel werkt hoor, dat zie je op het filmpje. Maar snapt het paard daadwerkelijk de hulp?
    Misschien kan iemand het mij uitleggen.
    Ik weet niet waar ik naartoe ga, maar ik ben niet verdwaald.


    Het duurt zo lang het nodig is.

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •