OhOorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
dus toch wel! Jemig..
![]()
OhOorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
dus toch wel! Jemig..
![]()
Allemachtig!!! Au, AU!!! Arm paard!
Dat lijkt me pijnlijk!
Ik controleer het wel elke dag, vooral bij Fido met zijn sokken, maar weinig last!
Fido zijn sokken zijn net weer aangegroeid, sinds hij bij ons kwam. Ik ga ip ook GEEN sokken knippen.
Maar DIT wil je ook niet!
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Heb net ook even gecontroleerd. Wel een beetje ijsklontjes, maar gelukkig laaaang niet zo erg als die bij Evi. Ook in de staarten geen grote ijsklonten, dus de schaar bleef in de poetsdoos.![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Wow, die zijn echt enorm!!![]()
Ik controleer wel altijd maar heb hier tot nu toe nooit last gehad met de sneeuw. Maar anders zou ik inderdaad ook wel de sok inkorten.
![]()
![]()
Die zijn echt niet normaal groot!
A lot of people talk to horses, not many listen
Och hemeltje....groot en zwaar, wow.
Getsie, ik vind die ballen op de bovenste foto zelfs een beetje creepy. Alsof er een dier in zit waar alleen nog een pluk haar van uitsteekt :O
Bij Noah hangt er af en toe een klein klontje sneeuw, maar niks wat ook maar in de buurt komt van deze megaballen (gelukkig!)!
Extra opgelet bij mijn paardjes. Enkel een klein sneeuwballetje in de staart van eentje, bij de benen geen sneeuw te bespeuren.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Bladwijzers