Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: verplichte cursus strasser?

verplichte cursus strasser?

Gisteren heb ik met een gediplomeerd strasser in de omgeving van Breda gebeld en zij wou komen om de paarden enkele keren per jaar te corrigeren en onderhouden.

Ik kreeg echter te horen dat ik dan een cursus strasser dien te volgen! Inschrijving voor oktober gaf me een korting voor een 3daagse cursus.

Ik heb met onze kudde, eigen werk en firma geen tijd om nog eens dergelijke cursus te volgen.

Heb in het verleden cursus natuurlijk bekappen gevolgd en ben met de levels van parelli bezig... vermits ik niemand in Belgie vind die natuurlijk bekappen doet, ben ik aangewezen op een strassertrimmer....

Dit kan toch niet dat ik als ik een strasser laat komen, verplicht ben om een 3daagse te volgen?

Actief Forumlid Carla's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: verplichte cursus strasser?

Wat een onzin!!!. Ik heb ook een strasser bekapper voor Hendrik
    (Petra uit Zeeland) en ik heb ook geen cursus gevolgt. Ik wil het wel
    gaan volgen, maar dat is wel geheel vrijblijvend!!!

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door eveline
    Gisteren heb ik met een gediplomeerd strasser in de omgeving van Breda gebeld en zij wou komen om de paarden enkele keren per jaar te corrigeren en onderhouden.
    Ik kreeg echter te horen dat ik dan een cursus strasser dien te volgen! Inschrijving voor oktober gaf me een korting voor een 3daagse cursus.
    [...]
    Dit kan toch niet dat ik als ik een strasser laat komen, verplicht ben om een 3daagse te volgen?
    Ik weet dat SHP-ers er de voorkeur aan geven als je van te voren een Basiscursus volgt. Van een verplichting heb ik echter nog niet gehoord.

Maar het is wel een raar verhaal... Wie was dit? Voor zover ik weet zit er helemaal geen SHP-er rond Breda!
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Actief Forumlid bikkel16's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    50

Ik ben ook wel benieuwd wie er in de buurt van Breda bekapt. Dat zou lekker in de buurt zijn.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Tsja, als ze maar 'enkele keren per jaar' kan komen is het wel zeer noodzakelijk dat jij het tussentijds ook goed bij kan houden. In het begin komt de strasser-bekapper liefst meer dan 1x per maand. Maar mijn strasser bekapper is de enige die de seminars mag geven in NL en zij heeft absoluut niet gezegd dat die verplicht zijn hoor!
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Actief Forumlid sarleen's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2004

Hoi,

In belgie zijn er wel degelijkj 3 natuurlijk bekappers te vinden (die ik ken, dus mss nog meer).

Eentje in Oost-Vlaanderen (deze ken ik niet)

Eentje in Limburg (Zutendaal) Raf Anteunis -- http://www.rafanteunis.be (Deze heb ik zelf en vind ik persoonlijk fantastisch werk leveren voor niet al te veel geld)

En dan nog eentje uit limburg maar die doen nog meerdere dingen dus is misschien iets moeilijker om een afspraak mee te krijgen.

xxx
    Stefanie
    Mvg Stefanie

Paarden geven ons de vleugels die ons ontbreken.

Hoi Stefanie

Raf en mijn kudde: geen goede combinatie meer hoewel hij zen werk echt met hart en ziel deed de jaren dat ik hem had.

De mensen uit Limburg zijn denk ik, de mensen van Spirit Horses? Hen heb ik al "gestalkt" via mails en berichtjes op de gsm maar blijkbaar belt men niet terug of antwoord men niet... dus daar hebben we niets aan!

Zou je degene uit Oost - Vlaanderen kunnen achterhalen?

Achja, we hebben het gehoord van Petra afkomstig van Zeeland maar zij zou ook de kanten van Breda doen...

groetjes
    eveline

Actief Forumlid Carla's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Hoi Eveline

Ik ben heel tevreden over Petra, en wat ik zo van haar hoor is dat
    ze zeker heel het land door reist. Dus zou het haar zeker vragen
    als ik jou was.

Bladwijzers

Forum Rechten