Resultaten 1 tot 12 van de 12

Topic: NH met fries?

Forum Meubilair Elianne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

NH met fries?

Ik vroeg me af of er hier ook iemand op het forum is die nh doet met har fries?

weet iemand misschien ook hoe het komt dat ik hier zo weinig friezen zie?

groetjes Elianne

ps; ik wil trouwens een boomlooszadel aanschaffen van barefoot en nu ben ik zelf helemaal weg van de western maar staat dat wel op een fries, het zadel is volgend jaar ook voor een haflinger bedoelt, of kan ik beter de chenneye nemen? advies zeer welkom
    The darkest hour is befor it get light!!!

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

Re: NH met fries?

ik denk dat ik een cheyenne op een fries mooier vind en dan een zwarte, maar op een haf vind ik bruin het mooist. Eigenlijk vind ik de cheyenne sowieso het mooist..... op beide paarden
    Volgens mij zijn er wel veel mensen die NH doen met een fries, alleen niet zoveel hier op het forum.
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Aangemeld
    Apr 2005

bedankt voor je reactie evenaar, jammer dat er weinig mensen hier met een fries zijn op het forum. Ik denk ook dat ik de cheyenne kies alleen nu twijfel ik dus over de kleur, zwart voor fries en bruin voor haf...

groetjes Elianne

Forum Meubilair Evenaar's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005
    Dagboek Berichten
    4

maar de haf is van jezelf en de fries rijd je erbij toch? Ik zou dan voor bruin kiezen aangezien je nog lang met je paardje en je zadel door het leven zal gaan
    Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Beitsche hier heeft een fries (waar ze parelli mee doet), alleen is ze de laatste tijd niet zo vaak meer op het forum denk ik.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Hoi ik doe ook NH met mijn fries en heb sinds kort ook een barefoot gekocht model chayenne met fenders kleur zwart staat nog mooi ook.
    Het zit heerlijk en merkte meteen dat mijn paard er beter onder liep hij ontspande zich meer

Forum Meubilair RebanKabriche's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005

Denk je niet dat doordat JIJ heerlijk zit (dus ontspannen), je paard ook sneller/ beter kan ontspannen!
    Oordeel nooit te snel, je weet nooit wat de reden is als je er niet naar vraagt!

Aangemeld
    Apr 2005

hoi tin@

leuk zeg dat je Nh doet met je fries, parelli? of iets anders en ben je al lang bezig?

Actief Forumlid Judith's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Leeftijd
    41

hoi
    Met mijn oude verzorgpaard deed ik ook nh maar dan meer freestyle van alles een beetje. Dit is een kruising fries gelderlander (die op de foto). Met de andere friesen die daar stonden deed ik grondwerk, maar dan meer TTeam. Groetjes Tessa
    [url=http://www.TickerFactory.com/]

jazeker je hebt gelijk ik zat ook gelijk een stuk ontspanender en dan geef ik door aan mijn paard.
    Ik ben nu zo'n 3 maanden met nh bezig en het bevalt ons prima zeker mijn jonge friese ruin die nogal onzeker is.

Wow, mooi paard zeg!

May the horse be with you!

Actief Forumlid Vita's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Euhm mijn paard is half fries half kwpn. Ik heb net mijn level 1 pakket binnen en ga snel met mijn paard beginnen.

Dus sorry mijn paard is maar " half fries" om zomaar te zeggen wel heeft ze veel kenmerken van een fries. Met name haar karakter is erg fries. Ze is rustig niet ongeduldig en alles op haar gemak.
    ( ze is niet heet)

Groetjes Lidia en Vita

Bladwijzers

Forum Rechten