Zelf iets maken is meestal het probleem niet. De vereiste vergunningen en medewerking van de verhurende boer echter wel.
Zelf iets maken is meestal het probleem niet. De vereiste vergunningen en medewerking van de verhurende boer echter wel.
Een container mag je ook lang niet overal zomaar neerzetten, ligt aan de gemeente, maar hier in enschede moet je daar echt een vergunning voor hebben.
Ik denk eigenlijk dat er in omgeving Utrecht weinig kans is dat je een container, of afdak of wat dan ook neer mag zetten. Het mooiste zou zijn als er al zoiets staat...!
Sta in de buurt van Voorthuizen. 24/7 buiten (ijslander dus...),hele grote weilanden, constant toezicht en stallen in aanbouw voor noodgevallen. Bakje voor het broodnodige rollen en af en toe rijden en longeren. Tien minuten stappen naar natuurgebied... Hmm, zo slecht nog niet dus. Natuurlijker kan volgens mij niet. Boer zorgt goed voor de paarden en voor 'moeilijke' gevallen wordt altijd naar een oplossing gezocht. Er is meer dan genoeg ruimte voor een flinke groep, dus wie interesse heeft.... het is alleen niet vlakbij Utrecht.....
![]()
Ik heb minstens interesse om meer te horen!!
Wat betaal je en is dat inclusief voer en wat voor voer en hoe vaak gevoerd en en en staan ze altijd in de wei of ook in een paddock (ivm explosiegevaar dikke buiken) en hoe zit het met uitmesten wei/paddock en en vertel!
(Sta nu achter Barneveld dus lokatie is wat mij betreft geen voor- of achteruitgang)
May the horse be with you!
Ik betaal nu 55 euri in de maand. Dat is inclusief zoveel gras als ze op kan(in het voorjaar gaan we dus heel erg oppassen en de wei kleiner maken), in de winter krijgen ze onbeperkt kuil bijgevoerd. Er zijn waterbakken en als deze bevroren zijn, rijdt de boer emmers/kruiwagens water. Brok krijgt ze bijna niet, alleen na het werken en dat doen we in de winter bijna niet. Dat zit niet bij de prijs inbegrepen. Nu mesten we de wei niet uit, maar als het voorjaar wordt en de wei wordt kleiner dan mesten we zelf. Iedereen haalt er een paar kruiwagens per week uit... Voor ons dus een prima plek!
Dank!
ik ga je pb-en!!
Klinkt leuk, en goedkoop! Maar ik vind het toch wat te ver helaas...
Kom naar Twente zou ik zeggen, dan weet ik nog wel een plekje![]()
Dat plekje van Spök klinkt echt goed!! Ben er een beetje plaatsvervangend nieuwsgierig van geworden.....[size=99px]fototje??[/size]
Ga morgen naar ons 'landgoed' en zal (als ik er aan denk mijn toestel mee te nemen) foto's maken. Het klinkt niet alleen goed, het is er gewoon goed. Zeker als je kijkt naar wat het kost. Als je veel buiten rijdt, een bak eigenlijk alleen gebruikt om in noodgevallen te rijden, de paarden lekker te laten rollen en af en toe wat te longeren is het met het rijden prima! Hoe meer ik hier lees, hoe meer ik besef dat ik heel erg blij mag zijn met deze plek.
Je mag er zeker blij mee zijn! Als ik niet vast zat aan allerlei verpichtingen zou ik zo die kant opkomen met Fenna. Tis alleen jammer dat ik dan zelf ook moet verhuizen en mijn vriend krijg ik niet uit deze buurt![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik denk ook zomaar dat ik graag een kijkje ga nemen...
Ik krijg de foto's er niet zo snel op.Wie ze wil zien moet maar even berichtje sturen, dan mail ik wel wat....
Heb je al gekeken in het sticky bij ITP (op de froumindex)? Daar staat een echt heel duidelijke handleiding hoe je het kan doen.
Bladwijzers