Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 46 tot 49 van de 49

Topic: Online colleges over Equine Nutrition

Actief Forumlid Auky's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2006

Re:Online colleges over Equine Nutrition

Ik vind het accent van de mevrouw moeilijk verstaanbaar en lees nu eigenlijk enkel de slides. Daar staat het belangrijkste toch in vermeld.
    There's nothing you can't do when the horse becomes a part of you.

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Dat wel maar ik pik dingen makkelijker op als ik het in de videos meekrijg. Dan kan ik makkelijker door slides worstelen. Terwijl enkel de slides dan blijf ik maar afdwalen of ga er niet echt diep op in.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Forum Meubilair Liesbet's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

@Gilraen: Je moet via course lector gaan voor de fulltext, rechterkant 3 tekens, eerste teken op klikken en via kladblok openen.

Het is wel een doorlopende tekst die niet echt gestructureerd is, maar het helpt.

@Auky: de slides zijn bijna volledig maar door de video bekijk je de slides toch anders
    "Dromen komen uit..."

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Liesbet
    Amai week 3 is interessant maar ook een beetje verwarrend.
    zo hebben ze het over hooi, voordroog en silo.

Silo wordt hier in België en (ik veronderstel) in Nederland niet meer gegeven aan paarden omwille van DS gehalte te laag en ontbinding zorgt hier voor zure voeding.
    Maar ook voordroog komt aan bod en wordt als een goed alternatief voor hooi voorzien maar wat ik (nu) nog niet terugvind is de belangrijkheid van het droge stof gehalte.

Iemand hier nog wat verklaringen voor?
    Ik snap je vraag niet helemaal. Wil je het percentage ds weten van beide of wil je weten waarom het verschil in ds tussen kuil en voordroog zo belangrijk is dat het zoveel verschil maakt en het één wel geschikt is voor paarden en de ander niet?

Taal is overigens een lastig ding, silo is volgens mij kuil in het Nederlands. Om de verwarring te verhogen wordt voordroog soms ook kuil genoemd. Nat kuil wordt dan ook wel koeienkuil genoemd.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Bladwijzers

Forum Rechten