Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 26 van de 26

Topic: Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

  1. #16

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Ik vond zo snel deze op zijn site, denk dat dat ze zijn: http://www.hoefschoenenwinkel.nl/ind...ne-fusion.html
    Ziet er uit als iets dat wellicht ook zelf in elkaar geknutseld kan worden.

  2. #17
    Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Locatie
    de kiel, midden-drenthe
    Berichten
    5.132
    Dagboek Berichten
    31

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    o ja! idd: je zou zeggen: stukje rubber van 4 mm kopen en knippen maar :- )
    ben wel benieuwd of het veel uitmaakt: echt harde onderkant helpt denk ik meer (maar lijkt me ook minder comfortabel). zo lang het flexibel (ik kan dit woord niet meer typen zonder eerst per ongeluk een paar keer felixibel te typen haha) materiaal is, blijven ze denk ik voelen dat er stenige ondergrond is. en dan denken: oh jee, ik weet niet of ik daar wel overheen kan. maar mogelijk gaat het wennen/overwinnen sneller als ze bij het toch proberen merken dat het een stuk minder gevoelig/voelbaar is.

    liefst heb ik helemaal geen schoenen en ik ben ook best tevreden met hoe het nu gaat. de schoenen zijn ook licht genoeg om voor langere afstanden met onbekende wegen ze in een zadeltas te stoppen voor als het een stuk wel nodig is.
    *** you can't do it without doing it ***

  3. #18
    Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.287
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Ik heb voor Olivia's simple boots ook de inlegzooltjes erin. Dat zijn ook een soort rubber-dingen, wat je vast zelf ook kunt maken. Bij deze schoenen maakt dat het wel stukken comfortabeler.


  4. #19

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Tja, ik zou het ook niet echt weten, maar met 4 mm dikte erbij zou je toch denken dat ze bobbeltjes enzo ook minder voelen. Anders als je tegen 4 mm rubber aanloopt idd gewoon eens proberen...
    Felixibel
    (Was nog in reactie op imsavior)

  5. #20

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Wat leuk om een topic over de Equine Fusion Jogging Shoe tegen te komen en de positieve reacties te lezen!
    Per Mi Cavallo is wederverkoper van de Equine Fusion.

    De schoenen zijn gemaakt van rubber, dus zullen niet uitrekken zoals leer dat wel doet.
    De zool is gemiddeld genomen 7 mm dik. Hoe kleinere maat schoen, hoe dunner de zool (en dus hoe groter de maat, hoe dikker de zool). Voor paarden die zelf wat gevoelige zolen (of straal) hebben en dus wel wat meer ondersteuning kunnen gebruiken, zijn er inderdaad de dampening pads. Deze pads zijn 4 mm dik en de maten zijn gelijk aan de schoenmaten (ze hoeft dus niet zelf te knutselen ).
    Wil je meer info over de Equine Fusion, zie mijn onderschift, of vraag gerust!
    Voor paardvriendelijke producten & diensten ga je naar www.permicavallo.nl! Hèt adres voor flexibele zadels (Freeform, Evolution, Trekker en Hidalgo), bitloos hoofdstellen, hoefschoenen (Equine Fusion en Cavallo), grondwerkartikelen, barebackpads, bekapspullen en meer!

  6. #21
    Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Locatie
    Heelsum
    Berichten
    5.647
    Dagboek Berichten
    121

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Hoi Per,

    (zo heet je vast niet maar ik zie nergens een naam). Zou je je eerst voor willen stellen in het voorsteltopic, conform de forumregels?
    Dankjewel!
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

  7. #22

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Is dat een verplichting? Dat heb ik dan over het hoofd gezien.
    Voor paardvriendelijke producten & diensten ga je naar www.permicavallo.nl! Hèt adres voor flexibele zadels (Freeform, Evolution, Trekker en Hidalgo), bitloos hoofdstellen, hoefschoenen (Equine Fusion en Cavallo), grondwerkartikelen, barebackpads, bekapspullen en meer!

  8. #23

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Ik heb nu 2 paar equine jogging performance. We hebben er 2 x mee gereden door blubber, sneeuw en diepe pratsj en ik moet zeggen, we zijn heel tevereden. Hiervoor hadden we de marquis schoenen. Die zijn ook fijn, maar mn onze ijslander verliest daar toch regelmatig 1 van in de trekkende modder en regelmatig hebben we een lekke luchtkamer gehad en dan is het toch steeds weer 200 euro voor een nieuwe.
    Bij mij zitten de equine shoes ook zo ver open als op het filmpje, ik krijg het niet strakker.

    Ik ben benieuwd naar onze verdere ervaringen.

  9. #24

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Nadeel vindt ik absoluut het met moeite dichtkrijgen van de riempjes. Vooral bij de ijslander. Er blijft weinig ruimte over om goed aan te kunenn trekken en dat is heel vervelend. Jammer.

  10. #25

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Nog een nadeel, is dat gisteren een ringetje brak. Dan gaat het riempje niet meer dicht.
    Verder zijn de schoenen ansich heel fijn. Hoop dat dit euvel snel verholpen is.

  11. #26

    Re:Ervaringen gevraagd met de Euine Fusion jogging boots

    Oei als zo'n ringetje breekt, dat is wel lastig ja! Heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Hopelijk kan dat snel verholpen worden.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •