-
L1 drivinggame probleem
Hoi,
Ik ben nieuw hier en sinds een week vol enthousiasme begonnen aan level 1 met mijn merrie. Ze pikt alles super snel op en de eerste 3 games zitten er al goed bevestigd in. Behalve 1 dingetje dan
De drivinggame gaat goed in zone 1 en zone 4 echter in zone 2 krijg ik het maar niet voor elkaar dat het kwartje valt. Ik sta met mijn gezicht naar haar toe op een afstandje van zone 2 en begin met de CS in twee handen zacht ritmisch in haar richting te bewegen todat ik vlak bij haar hoofd behoorlijk snel ritmische bewegingen in haar richting maak ( zone 4 ) waarbij ik haar al eens per ongeluk geraakt heb, maar het heeft geen enkel effect zelfs niet als ik na 4 minuten maar ophou omdat ik lamme armen krijg
Inmiddels ben ik maar vast verder gegaan. Ik vraag me echter af of het nu verstandig is om gewoon door te gaan en elke dag te blijven oefenen of toch dit eerst onder de knie krijgen. Verder vraag ik me af of iemand dit herkent en wellicht een tip voor me heeft .
Alvast bedankt voor de reacties !
-
Forum Meubilair
Re: L1 drivinggame probleem
Lukt het met porcupine wel om haar voorhand te laten wijken voor druk?
Enne: je schrijft dat je haar 'per ongeluk' aangeraakt hebt, maar het idee van Fase 4 is dat je je paard ook net zo lang ritmisch aantikt (steeds harder) tot hij ECHT opzij wijkt.
Zie het als een belofte: met fase 1 t/m 3 laat je zien 'ik beweeg hier, ik kom dichterbij, als je niet weggaat, raak ik je aan'
Fase 4 is dan het daadwerkelijke aanraken, dat moet zo effectief zijn dat je paard echt aan de kant gaat. Maak je nu jouw belofte niet waar, door maar heel zachtjes aan te raken of zelfs helemaal niet, dan ben je niet eerlijk tegen je paard en kom je niet over als standvastige leider.
Het is dus NIET zielig om je paard (hard) aan te raken met de stick, omdat hij al zeker 9 seconden de tijd heeft gehad om netjes aan de kant te gaan
Never underestimate the Universe
10% korting bij
EquiPlay met code: 10%eraf
-
Forum Rechten