Omdat Lia zich 3 slagen in het rond werkt en dus amper tijd heeft voor Roompie zou ik het fijn vinden als hij, tot Lia weer genoeg tijd en zin heeft, toch kan doen waar hij goed in is![]()
Omdat ik weet wat hij kan en wat hij mensen kan bieden wil ik graag met hem op kleine schaal wat lessen gaan geven voor mensen die behoefte hebben aan meer inzicht, vertrouwen, feel en timing in online, liberty of freestyle.
Room is de perfecte leermeester omdat hij braaf geboren is, precies geeft wat je erin stopt en zowel voor beginners als gevorderden geschikt is om mee te oefenen. Daarnaast is hij erg toegewijd als leermeester en probeerd hij altijd zijn beste beentje voor te zetten op elk niveau.
Ik ben zo trots op hem en heb al bij meerdere mensen gezien dat ik eigenlijk weinig hoef te doen aan zijn manier van lesgeven![]()
Wil je dus een of meerdere keren les met mijn aller superste paard dan is dit je kans![]()
De kosten zijn 60,50 voor 1,5 uur en Room staat in de buurt van Bodegraven/Reeuwijk/Boskoop.
Ik wil het ongeveer houden op 2 keer per week en hou natuurlijk goed in de gaten wat Room ervan vindt. Mocht hij het toch niet leuk vinden dan stoppen we er weer mee![]()
Bladwijzers