nee hoor, geen wachtlijst. Vanwege het voorraadsysteem op de site was de challenge gewoon op ten duur uitverkocht.
nee hoor, geen wachtlijst. Vanwege het voorraadsysteem op de site was de challenge gewoon op ten duur uitverkocht.
Is het al bekend wanneer het tijdschema van de dag bekend wordt? Ik zit namelijk met indeling van de hulp in 2dehandskraam die daarvan afhangt, dus hoop dat binnekort het duidelijk wordt.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
ja, ik hoop dat deze week aan iedereen te kunnen doorsturen![]()
De trailer weegt 800kg. Iedereen bedankt voor het meedenken.
Martine zal hoop ik verder kijken.
Ik zit de komende weken niet op het forum dus kan niet meer reageren![]()
www.bewusterpaardrijden.nl
voor een rechtgericht en blij paard
San ik heb een vriend gevraagd of hij mee wil met zijn auto en trailer. Ik hoor morgen of hij kan. Mag ik dan meedoen met de challenge?
Zijn de opdrachten van de challenge nog niet verstuurd of ben ik de enige die zo nog niet heeft?
Ik heb ze ook nog niet![]()
![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Wij zijn nog bezig met het uitwerken van de opdrachten met plaatjes en zo. Dat kost even tijd.
Maar deze week gaan de opdrachten de deur uit. I promiss
Ik zal met Evi nog even overleggen, Leonie. ik denk dat je prima in mag vallen, maar stel je voor dat Evi al iemand anders op reserve had staan waar ik niks van weet. Ik laat het je vandaag weten.
Eindelijk alles af, de informatiemail gaat NU de deur uit!
@Leonie: ik ben zo vrij geweest je alvast in te delen en te mailen(er was alleen plek in de Freestyle-ronde, als je dat niet ziet zitten, zullen we je plek aan iemand anders moeten geven)
Oh shit! Freestyle gaat hem echt niet worden. Daar ben ik nog helemaal niet mee begonnen. Ik kan morgen wel kijken of Easy wil lopen met mij op zijn rug maar dan hebben we denk echt nog niet genoeg om daar wat van te bakken.
Of zou ik de oefeningen misschien vanuit zone 5 kunnen doen a la menvoorbereiding?
Net de oefeningen gezien. SLIK![]()
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik heb even gekeken en dat is wel mogelijk behalve het hek open en dicht doen. Maar misschien is het voor het publiek wel interessant om zoiets te zien?
sandra is er nog een plek open bij de freestyle?
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Leuke opdrachten. Best pittig ook! Ik vroeg me alleen af wat de afstand was tussen de pionen in opdracht 1.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
We gaan er wellicht toch bijzijn! Kijken gewoon hoor. Maar toevallig veel vrij rond die datum waardoor ik het wel aandurf om te gaan. Gerrit wil ook best mee om foto;s te maken. Yay!!!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Bladwijzers