Ook ingeschreven voor de challenge. Twijfel nu of ik ook nog wat anders wil doen of toch vrijwilligen of beide
Ook ingeschreven voor de challenge. Twijfel nu of ik ook nog wat anders wil doen of toch vrijwilligen of beide
Gaat vast goed komen Nicky! Lijkt me leuk om jullie eens in het echie te zien spelenVond het vorig jaar ook zo leuk om Marit en Wonder te zien spelen, trouwens alle forummers met hun paard
En denk dat iedereen ook wel weet dat het niet een normale thuissituatie is, dus natuurlijk zal het hier en daar wat anders lopen. En misschien ook niet, misschien gaat het juist wel beter
![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Nicky set it up for succes en beeld je vanaf nu gewoon in dat jullie heerlijk spelen daar. Dat hielp mij erg veel!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
O en ik vond het ook zo leuk! Ik kon iedereen vergeten ook al ging mijn paard even aan de ren![]()
Niemand gaat om jou lachen hoor Nicky, iedereen is echt zo lief en behulpzaam op de Equiday![]()
Leuk Annelies! Over welke dingen twijfel je nog om aan deel te nemen?
Ik doe ook mee aan de dressuurwedstrijd, spannend! Hopelijk is de challenge eerst zodat we al gewend zijn in die bak
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hihi Marit, die Wonder stal echt de show die dag![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ja haha. Ze kwam wel lief terug
Penny meisjes dachten dat ik haar mascara had op gedaan, hihi en ze wilde haar wel kopen![]()
omg mascara??? whahaha
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Wonder was sowieso heel lief en stoer de hele dag, ze had het helemaal naar haar zin volgens mij, al die aandacht.
Ik zit nog te denken over de agility of een van de workshopsOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
Klopt Eva! Wonder vind mensen altijd erg leuk! Daarin lijkt ze helemaal niet op mij![]()
Ik heb ingeschreven voor de Challenge en de dressuurwedstrijd. Aafke vindt dressuurproefjes stom, dus die doet de Challenge en ik dressuur![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Jaaa, tof Maaike!!
Kopen jullie de kaartjes later nog?
Net "ff" de standhouderslijst bijgewerkt. In slechts 3 weken tijd 26 standhouders erbij
Wie een foutje ontdekt (niet-werkende link oid, afgezien van Stevia, want die heeft geen site) mag het hier melden
Klopt het dat als je meerdere dingen in je winkelwagen doet en een ticket dat je nergens de voorverkoop kortingscode kan invullen?
@callippo: Liesbeth heeft oa mij gevraagd om mee te doen aan een demo van haar. Ik weet nog niet van Liesbeth of dat nog een toegangskaartje oplevert dus vandaar dat ik die nog niet besteld heb![]()
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Bladwijzers