Cool hoor dat jullie dit allemaal voor ons organiseren![]()
![]()
Cool hoor dat jullie dit allemaal voor ons organiseren![]()
![]()
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Eventjes Evi's ochtendtopic gekopieerd:
Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Oh jee, opgegeven... nu kan ik niet meer terug![]()
![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik heb me alvast opgegeven voor de Challenge![]()
Nu nog bedenken of ik Liberty of Freestyle ga doen...
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Ik twijfel ook Rianne, ga ik het mezelf makkelijk maken met liberty of deze keer toch freestyle doen... maar goed, dat hoeft nu nog niet besloten te worden toch?
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ooh opgeven voor de challenge is wel heel erg verleidelijk..
Was er trouwens geen clinic Centered Riding waar je je voor opgeven kon, of zie ik die over het hoofd?
Nope, geen Centered Riding dit jaar. Stond eerst wel op de planning, maar de workshop van Vanda is uiteindelijk een TTouch-workshop geworden.
De TTouch workshop voor mensen zonder eigen paard is trouwens al uitverkocht![]()
Aahh ik weet niet of ik mij durf op te gevenHeb de challenge en het dressuurproefje al een paar keer in mijn winkelmandje gedaan, maar druk steeds weer op kruisje
![]()
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Nicky, je KAN het! Ik weet het zeker!Gewoon lekker de Challenge doen, dan staat er (voor mij in elk geval) minder druk op je dan de dressuurproef, waarbij je in je uppie bent
![]()
Nicky, zelfs ik kon het vorig jaar![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Hmm dat is waar..
Ik moet het eigenlijk ook gewoon doen, anders leer ik het natuurlijk nooit...
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
NIenke, gewoon doen!
Jaaa Nicky
Dan is dat gewoon een voorproefje van een gezamelijk kampmaar zonder gekheid, vorig jaar deed ik het ook gewoon en begon zooo RBi. Maar gaandeweg werd het beter, werd Fenna beter en kon ik lol hebben. Nu ga ik juist daarom weer, om steeds een beetje minder Rbi te zijn en natuurlijk omdat het supergaaf is om daar mee te doen met je eigenste knapste pownie. Als je je niet opgeeft en daar straks zonder Najib rondloopt dan heb je vast spijt
![]()
IEKS!!!!
Ik heb mij ingeschreven voor de challenge. Over de dressuurproef moet ik nog even een nachtje (of 20) slapen. Oh no, ik vind het nu al eng. Als ik compleet faal en alles mislukt, mogen jullie mij niet uitlachen
![]()
![]()
Je kan niet falen...
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Oh ik wel hoor! Daar ben ik een held inDan vergeet ik Najib en de fun en ga ik totaal blindelings voor de oefeningen. Feit is wel dat ik mij nu realiseer dat ik blijkbaar zo ben in 'stresssituaties' dus nu kan ik er vast iets aan doen..
![]()
Bladwijzers