Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 64

Topic: Goedkope muckboots!

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Re:Goedkope muckboots!

@Marja, manlief heeft ook die thermo-Duplops en draagt ze vrijwel de hele dag in de wintermaanden. Uiteraard gaat hij er niet voorzichtig mee om, wat wil zeggen dat ze dagelijks flink in de mest, modder, ijs en pekelzooi komen. Het paar wat hij nu heeft gaat deze winter het 4e jaar in. Het paar ervoor heeft hij ook minstens 5 jaar mee gedaan.
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Je kan ook zoeken op Bogs. Ook een zelfde soort laars, ik heb ze, ze zijn lekker warm, waterdicht én mijn dikke kuiten passen er goed in, inclusief wijde broekspijp. Breed bij de bal van de voet, dat zit lekker comfortabel. Ben er heel tevreden mee. Heb de mijne (gewoon zwarte) gekocht bij Hippodam (A'dam).
    Wil je "los" gaan, kijk dan even op de site van bogs zelf, hele leuke kleurtjes, nu ook sale. Wat ik zelf erg handig vind, zijn die "handvaten" in de schacht. Je trekt ze heel makkelijk aan. Ook met dragen (ik sleep ze ook wel eens mee van huis naar stal en omgekeerd) is dat handig.
    http://www.bogsfootwear.com/shop/sty...ens/page0.html

dunlop rulls zijn geweldig !

Ik wil ze eigenlijk dit jaar ook aanschaffen. Heb jaren gelopen op een paar wat 3 maten te groot was
    vooral om mee door de koeien strond te schouwen.

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Hier ook een paar thermo-dunlops . Die van mijwaren zelfs gratis, omdat ik er heel erg lang op heb moeten wchten (nou, de vertegenwoordiger was ze vegeten/kwijt bij de post blabla ). Ik llop er elke dag op, door blubber/mest en water. Ze gaan heel lang mee, en zijn heerlijk warm. Ik doe er s'winters van die lekker wollen sokken bij aan, en dan overleven mijn voeten het wel :P

Erg charmant zijn ze helaas niet , en met rijden kies ik dan ook voor wat anders. Die bogs zijn ook leuk trouwens!

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

De levensduur van die Dunlops is wel lekker lang zeg! Dat mag ook wel voor dat geld, maar voor veel net-zo-dure schoenen geldt dat helaas niet (zoals Ariat)...

Die Bogs zien er wel mooi uit! Leuke kleurtjes.
    Die handvaten om ze aan te trekken zijn inderdaad handig. Mijn huidige (goedkopere en al bijna kapotte) laarzen hebben dat ook.

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Bij de welkoop hebben ze ook laarzen (ik meen ook dunlops) met een bont voering. Die had ik in het hondenpension altijd aan, ze kosten rond de 30 €, en gaan 1 jaar mee (bij intensief gebruik)

Forum Meubilair Yulia's Avatar
    Aangemeld
    May 2005

Bogs zijn leuk!
    Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.

Ik heb net maar is bedacht dat ik dunlopjes voor mijn verjaardag ga vragen (of aan sinterklaas )

Ik hou zelf niet van leuke kleurtjes, vroeg vrij weinig toe, ik vind de muckboots echt heull lelijk

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

de dunlops van 30 euro vielen mij tegen. De voering is echt heel snel kapot en komt dan mee omhoog bij het uittrekken. zéér irritant!

Forum Meubilair Jossie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Leeftijd
    49
    Dagboek Berichten
    13

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    de dunlops van 30 euro vielen mij tegen. De voering is echt heel snel kapot en komt dan mee omhoog bij het uittrekken. zéér irritant!
    Dan heb je vast een maandagochtendproduct gehad... Wij lopen hier thuis allemaal op Dunlop (behalve Nick, die heeft Crocs-laarzen ) en die voering laat nooit los. Overigens is het amper voering wat er in de goedkopere Dunlops zit, het is meer een soort gaas-achtig iets wat in de laars zelf "gebakken" zit. Ik weet wel dat er ooit een ander soort was van Dunlop (goedkope versie van de Thermolaars) en die had inderdaad een soort sok in de laars. Die sokken staan er wel om bekend dat ze niet vast blijven zitten, maar al snel omhoog komen.

Overigens hou ik niet van laarzen, ik heb namelijk snel warme voeten en ga dus al snel zweetvoetjes krijgen in rubber laarzen. Ik wil dus van die lederen werklaarzen, maar ja... die gaan vanaf maat 39 en dat verschil is wel erg groot om te overbruggen met extra sokken .
    *Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*

Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    2

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
    Daar heb ik een tip voor!
    Ik had dat laatst ook bijna met m'n ANWB laarzen. Het lijkt wel of het dan vacuüm trekt bij mijn voet ofzo. Maar ik heb zo'n lange schoenlepel. Als je die erin steekt en dan je voet eruit haalt blijft alles netjes zitten! En je krijgt ze ook heel makkelijk uit.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Nov 2011

Ik heb ook dunlops, de "normale" laars met stalen neus en de thermo met stalen neus. Heb ze echt al jaaaaren en worden zeer regelmatig gebruikt hier op de boerderij. Ik heb alleen bij de thermo dat ik echt enorm last krijg van de uitstekende botten van mijn voeten. Ik heb hele smalle, maar ook heel erg botterige voeten en door de voorgevormde kuip van de thermo laarzen gaat dat op de een of andere manier erg knellen. Heb echt al vanalles geprobeerd, extra inleg zolen, dunere inlegzolen, dikke sokken, dunnen sokken, niets helpt. Ik heb de eerste week dan ook altijd gigantisch zere voeten en daarna gaat het wel. Ze zijn perfect tegen de kou en dat is wel nodig met -30 in Roemenie

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Maar ik heb zo'n lange schoenlepel.
    Zag ze gisteren bij Blokker, moest meteen aan dit topic denken .

wat fijn deze tip!
    Ik heb ze besteld en ben echt benieuwd hoe ze gaan bevallen, ik lees er goede dingen over,
    met pijn in mijn hart ga ik mijn oude getrouwe ariat laarzen weg gooien, ze zijn beyond repair.
    Komende zomer maar kijken voor nieuwe leren laarzen om te rijden, dan is de ergste bagger bende weer achter de rug
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

k'heb ze!
    ze zitten heerlijk, ik ga zo de modder maar eens opzoeken
    wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun

Bladwijzers

Forum Rechten