Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
![]()
hahahaha dat is duidelijk!
Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
![]()
hahahaha dat is duidelijk!
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Hier nog een vrijwilliger voor de middag. Ook ruim een uur onderweg![]()
Ik wilde eigenlijk wel beide dagdelen aanwezig zijn, Eef... Dan kan ik Shaf meenemen voor de ene helft (als deelnemer) en kan ik Anna bezig zien met CeeCee in de andere helft. Dus alsnog vroeg opstaan :P (en de paarden kunnen prima een paar uur met hooi in de trailer staan, als er geen andere plek voor ze is)
Rianne, zijn wij er ook de hele dag? Wil iedereen wel zien eigenlijk![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Als je interesse hebt in het gebruiken van een stal, wat zijn de kosten hiervan?
Ik wil eigenlijk feliz én noir meenemen en mijn vriend komt ook mee en we zouden dan na of voor het dagdeel playday daar nog even een rondje willen wandelen met de paarden. Ik wil alleen niet Noir op de vrachtwagen achterlaten terwijl ik met Feliz bezig ben met de playday.
Als het dus lastig is om de paarden te stallen laat ik Noir thuis, of mijn vriend moet zin hebben om met haar bij de bak te staan een paar uur
(toen ik mijn post nalas wist ik niet of het duidelijk was dat ik begreep dat er geen plek is voor 2 paarden op de playday zelf, maar dat snap ik dus. Noir gaat dus alleen mee om daar mee te kunnen wandelen buiten de playday).
Wat mij betreft wel!Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Zorg jij voor de koffiepads?Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Ohja, wat is het adres? Dan kan ik vast een leuk rondje wandelen uitzoeken.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Ik dacht al dat het daar was, dankOorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
![]()
Zijn kijkers ook welkom? Dan wil ik graag langskomen!
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Wat mij betreft wel.Oorspronkelijk Geplaatst door senta
Volgens mij nemen Marit en Rianne ook geen paard mee
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Is je plan echt twee groepen, Hanneke? Want ik vind het eigenlijk wel leuk om beide delen aanwezig te zijn, bijvoorbeeld vanaf een uur of elf.
Misschien is een lijstje van wie wat meeneemt voor de lunch handig?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik denk dat twee groepen wel handig is ivm de beschikbare ruimte, wil je iets meer doen dan alleen put your feet on this, dan is 6 combinaties toch wel maximaal. Mocht iemand er nog creatieve ideeën op na hebben wat betreft een andere indeling, dan kan dat natuurlijk ook.Oorspronkelijk Geplaatst door saar
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Bladwijzers