De tweede groep komt ook volIk heb facebook ingeschakeld
![]()
De tweede groep komt ook volIk heb facebook ingeschakeld
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
En een derde?18 december kan ik namelijk niet
Ik heb al gemaild
![]()
En, wie is er al bezig met zijn opdracht?
Ik kwam trouwens al doende op een vraag.
Mijn opdracht is mounting en lateral flexion.
Is het nu de bedoeling dat je de komende weken eraan werkt en dan laat zien hoe goed het gaat? Zodat jij kunt zeggen wat er beter kan?
En met lateral flexion. Misschien ben ik een dummie hoor. maarre... Je bedoelt dan toch gewoon in stilstand links en rechts inbuigen? Of bedoel je er meer/iets anders mee?
O ik dacht dat we gewoon moesten filmen hoe het nu gaat? Of moeten we eerst oefenen en dan filmen?
Ik denk dat ik de eerste opdrachten uit het rijtje neem, want ik kan nog niet rijden... Maar dat inbuigen kan ik natuurlijk ook al goed vanaf de grond oefenenIs wel nuttig want onze porcupine is onze zwakke kant
![]()
Ik weet niet van alles in het rijtje de betekenis... Is het handig als ik dat wel weet voor 11 december of maakt het niet uit en wordt het op 11 december vanzelf duidelijk?
Je hebt een e-mail van Anna gehad waar in een indeling staat, wie welke taken mag filmenOorspronkelijk Geplaatst door Wendela
![]()
Ik heb wel een email gehad van Anna, maar er staat geen indeling inKan je 'm even kopiėren?
Ik zal je het word document nog even mailen dan wendela![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Anna, is het oke dat ik uit een paar oudere filmpjes wat trailerlaad dingen achter elkaar monteer?
Morgen is de enige dag (tot aan dinsdag) dat ik de auto beschikbaar heb om de trailer naar stal te rijden. Het is echter spiegelglad op het erf, dus ik zie het niet echt zitten om daar met de trailer te gaan glibberen![]()
Jahooradjust to fit the situation!
Anna, kan ik nog meedoen in de tweede groep?
Today is a perfect day to start living your dreams!
Ja, dat kanwil je mij een mail sturen met al je gegevens?
De les was superleuk en leerzaam!!! Go Anna, met dit vernieuwende concept!![]()
Heel gaaf!!! En wat een heerlijk heldere uitleg. Een echt fijn studie-avondje, bedankt
Be pleased, not satisfied.
Helemaal mee eens! Enorm leerzaam! Heel veel dank Anna![]()
![]()
Bladwijzers