Ik heb een idee maar weet helemaal niet in hoeverre er behoefte is aan zoiets.
Mijn idee is om eens per twee weken een online sessie te organiseren waar er een bepaald thema wordt besproken.
Dit kan dus gaan over patterns, hoe zorg ik voor een goede warming up, veilig buiten rijden, horsenality, trailerladen etc.
Door middel van een skype conference call kan iedereen die dat wil zich aansluiten bij de groep en kunnen we van en met elkaar leren. Voor specifieke vragen kunnen we filmpjes op youtube gebruiken en ik kan het thema voorbereiden en iedereen interessante links doorsturen van verwante video's of artikelen.
Het voordeel van deze opzet is dat je lekker thuis kunt blijven maar niet in slaap valt met een dvdtje aan. Ook zullen de kosten beperkt zijn doordat ik niet weg hoef en het maximaal 1,5 uur duurt.
Graag zou ik de voors en tegens horen van zo'n project en ook of jullie interesse hebben hierin. Het zou eventueel ook nog 1 op 1 een half uur kunnen om persoonlijke issues te bespreken. Vooral voor mensen die weinig te besteden hebben maar toch graag wat coaching zouden krijgen is dit een optie.
Laat van jullie horen![]()
Bladwijzers