Zoals de titel al luid, ik heb een jaarling en wil graag mee doen aan een parelli cursus. Nu is de vraag alleen is dat verstandig. De cursus bestaat uit 50% grondwerk en 50% rijden. Het rijden slaan we dan gewoon over, opzich wel fijn dat het 50 % rijden ook bij zit want ze kan zich toch nog niet zo lang consentreren. Misschien krijg ik nu reacties van dat is zonde van je geld, dat is mijn probleem en parelli en de band met je paard gaat niet over geld, dat heeft er voor mij dus ook niks mee te maken. Of ik krijg reacties van dan haal je niet het maximale uit de cursus, ook dat weet ik en vind ik niet zo heel erg, als we er maar wel wat van opsteken.
ik ben zelf al met level 1 begonnen en ze kent de eerste 5 games. Zou een cursus level 1 afsluitend level 3 beginnend dan geschikt voor ons zijn?
Helaas zijn er nog geen grondwerk cursussen anders deden we daar wel aan mee.
Een jaar wachten vind ik ook geen optie want ik kan aan haar merken dat ze zich gaat vervelen en dan gaat ze me steeds meer uittesten. En ook wordt er altijd gezegd dat je niet te lang in level 1 moet blijven steken, we zijn en nu bijna 3 maanden mee bezig dus vandaar dat ik wel eens een cursus wil.
groetjes Elianne
Bladwijzers