Het blijft een beetje stil, zo na EquiDay advanced. Ook van mij trouwens, daarom hier een voorzetje, op zoek naar leuke ervaringen van afgelopen zaterdag.
Ik ben benieuw hoe de bezoekers deze eerste EquiDay Advanced ervaren hebben en vooral: welk (deel van) welke demo/lezing jou het meest waardevolle inzicht heeft bezorgd.
Voor mij was het stukje ná de "spring"demo het meest leerzaam. Walter vertelde me dat Shaf fysiek helemaal geen moeite heeft met springen, omdat hij zelfs de kracht heeft vanuit stilstand te springen. Het was volgens hem puur een confidence issue en de beste manier om hiermee aan het werk te gaan is héél veel lage sprongen maken. En hogere hindernissen aan het eind van een 'lijntje' zetten, zodat hij gegarandeerd goed uitkomt qua passen en zijn confidence niet beschadigd raakt.
Van de andere demo's heb ik nu wel stukjes meegekregen, maar alweer veel minder dan ik vooraf gehoopt had. Ik zag wel continue heel gefocust publiek op de tribune, tot aan het eind van de demo's aan toe.
Vertel, wat was er allemaal boeiend en wat heb ik (en de thuisblijvers) gemist...
Bladwijzers