De tijd is toch van 11 tot 13.30 Leo.
Wat onwijs fijn Anna!
Tijd is voor mij prima.
Ik kan alle data, schuiven is voor mij ook ok.
Oh Duh!
Ik kan ook alle data en schuiven.
Bepalen jullie de data maar. Ik ben van meer data nog niet zeker, iets met indoor menwedstrijdseizoen..
En eigenlijk moet ik het financieel gezien nu ook even niet doen. Al lijkt het me erg leuk.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Oh doe jij ook mee Dyonne? Of niet? I'm confused!
Ik had al een keer in het topic gereageerd.
Ik zie dat er nu voornamelijk reageren die ook de theoriecursus hebben gedaan volgens mij. Dat heb ik niet.
Maar dit theorie en praktijk gekoppeld leek me wel interessant. En voor mij is dat vaak handiger dan op een avond (zeker na een werkdag en als ik volgende dag weer werken moet, dus vroeg op). Alleen is voor mij deze periode ook drukker qua menwedstrijden. Vandaar geen rekening houden nog met mij.
En als ik lees hoeveel er enthousiast zijn is de cursus al vol. Maar dat is ook beter voor mijn portemonnee, dan doe ik het later nog wel eens.![]()
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Ok, dan houden we het bij ons clubje![]()
Leonie
Heide
Malu
Er kan nog iemand meedoen, ook zonder de theorie cursus gevolgd te hebben maar ik kan het wel aanraden. Zo ontstaat er een groepje van mensen met ongeveer dezelfde informatie en zo is dit clubje nu ook erg gezellig en kennen we elkaar zodat het leskrijgen met mensen die toekijken al iets meer binnen de comfortzone past.
De data die we dan kunnen plannen zijn:
3 november
17 november
1 december
8 december
Dan kan Heidi ook alle keren meedoen![]()
De tijd blijft hetzelfde
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Wat mij betreft helemaal goed zo.![]()
![]()
Bladwijzers