Oh loopt dat zo idioot snel?
Nou dan laat ik het mooi aan me voorbij gaan, want zo lang op voorhand al plannen is ook niks voor mij...
Oh loopt dat zo idioot snel?
Nou dan laat ik het mooi aan me voorbij gaan, want zo lang op voorhand al plannen is ook niks voor mij...
Hmm Duits en ik zijn geen vriendjes. Moet je dan en een dagticket kopen en een zitplaatsticket?
Kan iemand me beetje op weg helpen?
Als je bij de parellis klikt, kan je gelijk een ticket kopen, maar daar staat zo reserveer zitplaats bij. Is dat dan enkel voor 's avonds die show?
Ik zou liefst dagje willen rondkijken en de show zien bv.
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Ja de Parelli Live show is een los ticket voor die avond (entree vanaf 19:15, show om 20:00 uur)
Als je overdag de beurs wilt bezoeken heb je een dagticket nodig (16 euro op doordeweekse dagen)
Dan zijn er overdag ook nog shows in hal 6, waar je voor 5 euro een zitplaats kunt reserveren. Dit hoeft niet perse, want het grootste deel van de zitplaatsen is vrij.
De parelli's zelf spreken tijdens de show gewoon engels!
Oww dan zat ik al erg mis te kijken, want ik dacht dat het dagticket 43 euro was
Dank je voor de info!!!
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Nee, voor 43 euro een 3-daags ticket. Dan mag je dus op drie dagen naar binnen
Je kunt bovenaan de ticket site ook kiezen voor engels.
Dagkaart week (ma 18 - vr 22/3) 16 euro per dag/per persoon
Dagkaart weekend (16, 17, 23 of 24/3) 20 euro
Dagkaart kind (za 16 - vr 22/3) 9 euro
Dagkaart kind (za 23 of zo 24/3) 13 euro
Kind: leeftijd 6 - 15 jaar
Dagkaart junior (week) 10 euro
Dagkaart junior (weekend) 20 euro
Junior: leeftijd 16-17 jaar of studenten (t/m 26 jaar)
Dagkaart groep (week) 12 euro per persoon
Dagkaart groep (weekend) 15 euro per persoon/per dag
Voor groepen vanaf 10 personen
3-daags kaart (op 3 willekeurige dagen geldig) 43 euro
Comfort ticket (week) 45 euro
Comfort ticket (weekend) 48 euro
Een comfort ticket koop je voor een specifieke datum.
Dit ticket bevat: beurs toegang, een parkeerplaats in parkeergarage tegenover de ingang, een garderobe ticket, welkomstpakket, overdag toegang tot vip tribune voor shows in hal 6 incl. 2 drankjes
(dit alles voor 1 persoon)
Wij hadden vorig jaar comfort tickets en dit was vooral handig met parkeren. En overdag op de VIP tribune gingen Pat en Linda ineens naast ons zitten! Dus dankzij dat ticket eindelijk mijn idolen persoonlijk gesproken en bedankt voor hun komst naar EquitanaMaar ja, resultaten uit het verleden bieden ook hier geen garantie voor de toekomst
![]()
Dank je! Ik hoopte al om het naar engels te kunnen zetten, maar daar zocht ik enkel na op hun homesite. Ik moet nog veel leren op internet gebied "![]()
dat ligt er aan, wat je wil doen op de Equitana. Ik ga altijd twee dagen, omdat ik én alle stands een keer gezien wil hebben, én een flink aantal demo's wil zien (ook op de andere dagen zijn er demo's die met NH te maken hebben, de Parelli instructeurs geven dagelijks 2-3 demo's en zo is er nog veel meer te zien). Als je dus alleen maar demo's wil zien en de 850 stands overslaat, heb je aan 1 dag wel genoeg![]()
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Met het dagticket kan je tot 19:00 uur blijven. Maar om 19:15 kun je alweer hal 6 in. Geen idee hoe dat twee jaar geleden ging (ik zit in het hotel naast de Messehallen, dus daar ben ik even heen gegaan) maar ik geloof dat je wel in hal 8, waar allerlei eettentjes zijn, kunt blijven.
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Ik had vorige keer in één dag alle demo's gezien die ik interessant vond en meer dan genoeg stand gezien om compleet blut naar huis te gaan![]()
volgens mij valt het nog mee met de verkoop van kaarten voor de avond show.
het is nu al een week geleden dat ik mijn kaartjes gekocht heb, en als ik nu kijk zijn er nog steeds plaatsen beschikbaar vanaf rij 6
Nou het ligt ook aan het blok dat je kiest, maandag heb ik kaartjes voor rij 3 kunnen kopen. En nee, dat was niet het allerbuitenste blok
Wij gaan ook, 2 dagen zelfs(alleen is nu het geld op en kan ik niks kopen aldaar...
)
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Equitana in 1 dag? Dat red ik echt nooitIk ga minimaal 2 dagen, ben sommige jaren zelfs 3 dagen geweest
Ik baal nog steeds een beetje dat ik dit jaar moet overslaan, gelukkig heb ik een alternatief gevonden: een paardenbeurs in Hannover met een complete 'for the horse' Cavallo-hal![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaa wij gaan ook, (Christine en ik) ik ben zo blij, ook ik ga de "Parelli familie" eens live bewonderen.
"In all things it is better to hope than to despair."
Johann Wolfgang Van Goethe
Wij gaan er ook zijn heb er zin in![]()
2 jaar geleden ook nog geweest was wel tof hem life te zien maar vond de show iets minder hoop toch op iets meer dit jaar.
Eef en ik gaan naar de Hoptopshow.
Ik vond de show van pat wat tegenvallen en hoop nu op wat meer spectakel![]()
Bladwijzers