Wat een leuk idee! Ik heb ook interesse! Ben wel in voor inspiratie!
Wat een leuk idee! Ik heb ook interesse! Ben wel in voor inspiratie!
We komen vrijdag voor het eerst bij elkaar! Als je me even je mailadres pb't dan stuur ik je de uitnodiging!
Ik vond het super leuk meiden. Gelukkig leiden Hester en leonie het hele kippenhok een beetje in goede banen!
Verheug me nu al op de volgende keer.
Oorspronkelijk Geplaatst door lian
Reuze gezellig![]()
Leuk om jullie allemaal ontmoet te hebben! Leuk om met elkaar over onze paarden te praten. Kijk ook uit naar de volgende keer!
Was een fijn club avondje!! Ondanks het kippenhok gebeuren, toch respect voor elkaars verhaal. Tof!
Volgende keer wellicht kwartiertjes inplannen waarin we onze aandacht op één ding/issue richten, tussen het kippenhokken door
Op de terugweg heb ik echt nog gelachen om het kleinste hummeltje van HeidiWat een draakje is dat!
Ik had het ook erg naar mijn zin. Nu was het voorstelrondje erg lang waardoor we vet over de geplande tijd heen gingen maar gezellig was het zeker en leuk om elkaar te leren kennen.
Liza ik zal aan je denken als ik eens oppas nodig hebmaar inderdaad een boefje is het wel maar wel een heerlijk boefje.
Wellicht is het handig om een apart forumgedeelte te vragen aan de mods? Vocuss heeft dat ook en werkt denk ik wel lekker. Wat zijn de afspraken voor de volgende keer?
Ik vond het ook erg gezellig!
Volgende keer is 30 november bij Lian en Viendra.
Adres volgt nog.
We hebben als thema winter gekozen.
Het is bij Vyendra, ik woon heerlijkOorspronkelijk Geplaatst door Edfaulan
maar niet zo mooi
![]()
Ik heb een verzoek hiertoe ingediend.Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
![]()
Leuk zeg dat jullie zo'n fijn clubje hebben gevormd om elkaar te leren en inspireren.
www.niettevermijden.com
Goed bezig Hester!
Als we zo'n sectie krijgen moeten we hier maar even inventariseren wie er nog meer bij het clubje willen komen.
Is het een idee om voor de volgende keer weer filmpjes te maken?
Als iedereen een filmpje maakt met de dagelijkse training/speel momenten/rijden, dan krijgen we een beetje een beeld van elkaars bezigheden en activiteiten.
Als ieder een filmpje van ongeveer max 5 minuten maakt en per filmpje ongeveer 10 minuten praten. Dan hebben we een 2,5 uur vullend programma. Wat vinden jullie?
Bladwijzers