Beide dagen kan ik ook. Zal eens zien wat mijn oven uitspuugt aan lekkers![]()
Prima!Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
2 november graag!![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Bummer, de 26e kan ik niet (diploma uitreiking), en 2 november ga ik de volgende dag heel vroeg vliegen... Allebei leuk natuurlijk, maar ja: Leuke dingen komen altijd tegelijkertijd. Want: Het leek me wel heel leuk om erbij te zijn!
Ik hoop dat ik voor de volgende keer een taart mee kan nemenHeel veel plezier!
He, ik sta niet meer in het lijstje![]()
Mag zeker niet komen omdat ik aan de verkeerde kant van Utrecht woon
Ik kan de 26e, 2e niet....
Leo, is jouw huis bereikbaar met ov??
Evt alternatief is station Maarssen en dan verder carpoolen?Oorspronkelijk Geplaatst door Yo-Rien
Ik moet wel even gaan kijken nog of me dit teveel gaat kosten qua OV, heb namelijk ook geen rijbewijs en ik kan vaak weinig uren maken op mijn werk. Maar dat zal ik gaanderweg wel merken.
Yorien en ik moeten natuurlijk ook weer terug kunnen inderdaad.
note to self: change the mind, the body will follow.
hey jasmijn, zal ik even kijken of ik langs jou rij ongeveer daarheen?
En ik kan alleen de 26e, ik heb 3 november tentamens dus november komt echt niet uit.
Ik ben een HELE fanatieke appeltaartenbakker... Dus daar wil ik me best voor aanbieden
EN. Ik ben eventueel wel bereid om mensen op te halen vanaf station Breukelen!
Ik heb ook 1 taxi plek vrij vanuit breukelen! (volkswagen caddy vandaar)
Btw wie had er ookal weer die overheerlijke super dik makende mathilda lookalike maar geniale chocolade taart bij de playday in maarssen?
Voor mij graag 2 nov. als het echt niet anders kan kan ik 26 okt wel
Mijn huis is te bereiken met OV. Vanaf station Breukelen de 130 richting Uithoorn. Uitstappen op halte Rondweg in Mijdrecht en dan nog een stukje lopen. Dat is niet echt ideaal dus carpoolen vanaf een station is denk een beter idee!
Mocht het 2 November zijn dan kom ik graag(en aangezien ik in dezelfde situatie zit als Jasmijn, ook een voorkeur voor Carpoolen ).
De 26e ben ik op Anna kamp.
Bladwijzers