Oorspronkelijk Geplaatst door Vie
Oorspronkelijk Geplaatst door Vie
Voor mij maakt 't in principe niet uit welke avond het is, zolang ik het maar vantevoren weet. Maandagavond komt wel het minst goed uit![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Ik voel een vrijdagavond aankomen![]()
Opzich is vrijdagavond voor mij best ok. 1x in de maand moet prima kunnen.
Maar hoe zien jullie het voor je? Elke maand bij iemand anders of steeds op dezelfde plek?
Misschien ben ik heel verwent maar ik heb niet zo'n zin om meer als een half uur te moeten rijden. En dan zou ik ook nog mee moeten rijden want ik heb geen auto. Met het ov(voornamelijk de terugweg) reizen zou er voor mij al een hoop lol afhalen.
Vrijdag avond eens per 4 weken moet voor mij ook wel kunnen.
Ik ben zelf een beetje een gewoonte dier en vind het fijn als het meestal op dezelfde plek is (anders moet ik steeds uitzoeken waar ik heen moet). Wil er max 30 min. voor rijden.
leo jij woont in Mijdrecht toch? Voor mij zou dat ideaal zijn om dan naar jou toe te komen (als ik eerlijk mag zijn)![]()
Misschien is het dan ook een idee om twee clubjes te maken van mensen die dicht bij elkaar wonen.
Ik vind het bij mij doen prima in ieder geval jij(Malu), Vie, Lian en Eefje wonen dicht bij elkaar. En natuurlijk wie er verder voor wil rijden is hartstikke welkom.
Ik zou zeggen rouleren onder de mensen waar t kan.Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
Dan hebben omstebeurt de mensen waar het gehouden worden de zorg voor de ruimte, plus koffie/fris ed.
Het lijkt mij bijv ook leuk als er iedere keer iemand een thema voorbereidt
Utrecht /west is natuurlijk nooit meer dan een half uur rijden.
Ik vind het dus geen probleem als het bij mij is. Ik heb een woonkamer met relaxte thuisbiosbeamer. Koffie, thee en fris is geen enorme kostenpost 1x in de maand dus wat mij betreft kan het gewoon bij mij.![]()
Nou kan wel hoor! We kunnen goed carpoolen vanaf hier denk ik. Maar we kunnen ook gewoon de eerste keer bij mij doen en dan gewoon kijken wat handig gaat zijn.
Ik pas me wel aan, bij Leo vind ik prima en anders kunnen we natuurlijk altijd makkelijk carpoolen
Nu ik weet dat we het over avonden hebben heb ik ook maar even het lijstje aangevuld, dan weten we dat ook weer!
MA: Jasmijn (meestal) - Liza- Hester vanaf dec. - Naomi - Eefje
DI: Leonie - Liza - Malu - Hester - Naomi - Eefje
WO: Leonie (met een aantal uitzonderingen) - Jasmijn - Heidi - Liza - Malu - Eefne
DO: Jasmijn - Liza - Malu - Hester - Naomi - Eefje
VR: Leonie (heeft niet de voorkeur) - Jasmijn - Heidi - Liza - Malu- Hester - Naomi - Eefje
Okee dit was best wel verspilde tijd want ik kan dus gewoon elke avond...PRIMA!
Hahaha Lullo doe t dan wel in de goede versie
MA:
Jasmijn (meestal) -
Liza-
Hester vanaf dec. -
Naomi -
Vie -
Eefje
DI:
Leonie -
Liza -
Malu -
Hester -
Naomi -
Vie
Eefje
WO:
Leonie (met een aantal uitzonderingen) -
Jasmijn -
Heidi -
Liza -
Malu -
Vie
Eefje
DO:
Jasmijn -
Liza -
Malu -
Hester -
Naomi -
Vie -
mera
Eefje
VR: Leonie -
Jasmijn -
Heidi -
Liza -
Malu-
Hester -
Naomi -
Vie -
mera
Eefje
Locatie maakt me niet uit. het is voor mij een half uurtje rijden naar Utrecht (woon +- 30km ten zuiden van Utrecht).
Wat het plan is kunnen we wat mij betreft ook de eerste keer bespreken?! Thema avonden lijkt me ook leuk. Kennis, ervaringen, inspiratie delen lijkt me een mooi plan!! Op wat voor manier maakt me niet uit. We hebben, lijkt me, allemaal zin om te leren/ideëen op te doen. Fijn om dat 1x in de maand als iets 'vast' te hebben.
Wat dat een beetje ook jouw idee Leonie?
Mij maakt het niet uit waar het is. het zou ook wel bij beurten bij mij mogen, maar ik denk dat ik buiten het "gewenste" gebied lig gezien ik niet officieel utrechtenaar ben
1x pm lijkt me prima en iedereen kan wat meenemen toch gewoon?
Hebben we appeltaartbakkers in de groep?
Laten we dan gewoon bij elkaar gaan komen op een vrijdag
26 oktober
2 november
Die kan ik allebei.
Bladwijzers