Eva, wou jij eventueel nog een uur "afstaan"? Dan weet ik of ik moet regelen dat ik mee kom doen.
Dan begrijp ik dat het dus definitief doorgaat gezien er drie keer drie uur vol kunnen worden gemaakt?
Eva, wou jij eventueel nog een uur "afstaan"? Dan weet ik of ik moet regelen dat ik mee kom doen.
Dan begrijp ik dat het dus definitief doorgaat gezien er drie keer drie uur vol kunnen worden gemaakt?
Als dit alle aanmeldingen zijn stel ik het volgende voor:
Eva, Dinka en Annelies hebben 3 uur les voor E120,- pp
Waarbij Fellor er 1 uur bijkomt. Voor 40 euro
Is dat een eerlijk plan?
Er is dus nog eventueel ruimte voor 1 persoon 2 uur les voor 80 euro.
Lijkt mij primaOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Jaaaa, alles zit mee!
Ik heb een chauffeur, een trailer, fenna heeft een vriendje gedurende de dag ( kan ik gerust demo's kijken rest van de dag) en Sandra komt ook nog eens met een goed plan... ik heb geen excuus meer om (lekker veilig) Fenna thuis te laten![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik ga even achter vervoer aan, mag ik die 2 uur ovb reserveren?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
jeej eva![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
jahoor dat is goed. We zijn dus VOL. Mensen die toch nog willen mogen zich aanmelden voor de reservelijst.
![]()
Leuk clubje zo
@Nienke, ik mis wel demo's zo en heb eigenlijk bewust nog neit gekeken welke dat zijn... misschien wil ik het gewoon niet weten want alle demo's zijn de moeite waard. gelukkig gaat Snow ook en kan ik de rest van de dag kijken terwijl die 2 samen staan
oh ja San, Fen en Snow mogen samen in een paddock.
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
dat is echt fijn Eva, snow en fen hebben elkaar en dan kunnen wij ook rustig de andere demo's gaan kijken!
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Sandra heeft me gevraagd aan te geven welk uur ik graag wou lessen en als dit voor Illian geen probleem is zou ik graag het laatste uur hebben. Ik heb natuurlijk een jonkie bij me en zou het fijn vinden als ze vast even tot rust kan komen voor we beginnen.
Mocht dit om wat voor reden dan ook een bezwaar zijn zou je dit dan even willen aangeven Illian?
Ik moet m helemaal laten schieten,helaasFijne les,jullie!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
oh, dat is jammer, Ilian.
Dan hebben we dus nog 2 uur beschikbaar voor 80 euro.![]()
Nee ik heb er geen geld voor nu Sandra!!! Wrijf het niet zo onder m'n neus!!!
![]()
![]()
Ja leuk dat je ook meedoet Leonie!![]()
Enigzins ingeperkt: op voorwaarde dat het mogelijk is, dat Suus tijdens de demo van Walter met Sjobrend in de ring mag wezen, om stress te voorkomen, wil ik elders op de dag wel 1 uur les van Walter.
(Dan rijden Maaike en ik samen naar de Equiday, enorm leuk plan, maar ik wil niet dat Suus verlaten wordt in de paddock)
(Mogelijk geeft dit ook nog leuke lesstof als ik voor de les Suus van Sjo splits)
(Oh spannend!)
May the horse be with you!
Bladwijzers