Was het maar zo'n feestOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
![]()
Was het maar zo'n feestOorspronkelijk Geplaatst door Evenaar
![]()
Kan helaas niet op deze manier doorgaan. Dus er is nog steeds 2 uur beschikbaar.Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
May the horse be with you!
Sandra, is er nog iets dat we moeten meenemen/weten voor zaterdag? Is er een paddock beschikbaar of moeten we zelf materiaal meenemen of moeten ze op de vrachtwagen blijven?
Ik heb er zin in![]()
Voor de cursisten hebben we de zandpaddocks gereserveerd (aangezien 2 van de 4 liever op zand staan, en 1 een ontsnappingsmonsteris). Jullie krijgen dus elk een halve zandpaddock met hoge houten omheining.
Neem zelf hooi mee, eventuele speelattributen en een emmer voor water.
jippie zandpaddocks! Snow en fen kunnen gewoon bij elkaar![]()
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Oke, top!
Mag er ook een groom mee en moet die dan een toegangskaart voor ED kopen?
Het is in eerste instantie EquiDay, dus iedereen op het terrein moet een toegangskaart daarvoor hebben.
Misschien is het handig om allemaal iets mee te nemen aan speelmateriaal. Ze hebben daar sowieso balken en staanders.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
Ik neem 8 kleine pionnetjes mee en 1 of 2 playrollen (gebruik ik ook als opstap). Als het in de auto past kan ik nog een bal en/of poolnoodles meenemen
Ik neem wel een grote bal in een hoes mee en 2 playrollen. eventueel kan ik een klein zeiltje meenemen van 1,5 bij 2 als dat handig is?
Op de equiday krijg ik mijn 50 markeerbollen, genoeg voor een leuke weave![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
een weave![]()
enne wat deed jij zo laat nog achter de pc
was jij niet helemaal suf vergaderd :P
wij kunnen evt nog jou 2 poolnoodles meenemen, eva?>
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Tsja.... nu vraag ik me ook af wat ik hier gister zo laat nog deed
Maar idd, die kunnen ook mee, al schijnt het weer om te slaan en dan waaien zulke dingen misschien wel weg![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Over dat weer zat ik nog even verder te denken, wat als het die 3 uur lang regent? En dan écht regent? Dan wil Fen alleen nog met haar kont in de wind en dat is dan wel weer een beetje zonde van de les. Is er een noodplan hiervoor? Bijv. de 2e binnenbak?
Ik heb even gebeld met de KNHS. Jullie kunnen ook in de Beatrixhal.Dat is hal 2 van EquiDay.
De kosten hiervoor zijn 75 euro. Dus als jullie dat willen betalen de 3 uur cursisten E 22,50 en Mera 7,50.
Graag weet ik het wel uiterlijk vanavond 22.00 uur of jullie hiervan gebruik willen maken.
Bladwijzers