Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 31 tot 33 van de 33

Topic: hoefvet

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Re: hoefvet

Nee...ik snap natuurlijk dat je het niet over jezelf hebt.. ik heb het ook niet over jou
    Ik bedoel net als jij de eigenaren die hun paard op een manege stallen waar 100 paarden 23 uur per dag in een box hangen en waar vaak 's zomers ook geen weidegang is... Ik blijf erbij.. teer en vet is nooit een oplossing voor hoefproblemen.... symptoombestrijding: misschien... oplossing NOOIT!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
    Nee...ik snap natuurlijk dat je het niet over jezelf hebt.. ik heb het ook niet over jou
    Ik bedoel net als jij de eigenaren die hun paard op een manege stallen waar 100 paarden 23 uur per dag in een box hangen en waar vaak 's zomers ook geen weidegang is... Ik blijf erbij.. teer en vet is nooit een oplossing voor hoefproblemen.... symptoombestrijding: misschien... oplossing NOOIT!
    Nee, ikzelf zou m'n paard nooit op zo'n stal plaatsen. Die van mij loopt lekker de hele dag binnen en gaat 's avonds een schone stal in. Helaas is dit niet overal mogelijk..

Zoals eerder al is genoemd, nemen de hoeven alleen water op.
    Ik weet niet of er ergens een modderpoel te vinden is daar, maar tip: laat hem even door de modder wandelen, zodat zijn hoeven bedekt zijn met een laag, de hoef zal dan het water uit de modder opnemen, voor zover deze daar behoefte aan heeft.
    Lekker makkelijk, de natuur zijn werk laten doen.
    Don't judge a thing until you know what's inside it!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Bladwijzers

Forum Rechten