Dit topic is niet bedoeld als reclame, maar om te investeren wie er naar de MHdag (inderdaad, MH) gaat en eventueel te meeten.
Het programma staat op www.Mansour.nl.
Ik ben van plan tussen 11.00 en 14.00 even een kijkje te nemen. , wie zie ik daar?
Dit topic is niet bedoeld als reclame, maar om te investeren wie er naar de MHdag (inderdaad, MH) gaat en eventueel te meeten.
Het programma staat op www.Mansour.nl.
Ik ben van plan tussen 11.00 en 14.00 even een kijkje te nemen. , wie zie ik daar?
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Was graag gekomen, maar ik ga een proefje rijdenBij de plaatselijke rijclub.
Ik ga denk ik wel naar Horse Event.
Oeh dat lijkt me een perfect excuus om van mijn date af te komen mocht dat nodig zijn
Weet alleen nog niet of ik zin heb om alleen te gaan, nog meer forumleden die gaan?
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Gezellig Il, zie ik je morgen.
Ga samen met Renata (Mano-Macho) en Eltina (Exla)
Die 2 dames gaan de workshop van Kim doen met hun paardjes
(Zou er ook weer een dj zijn en dansvloer en biertjes/wijntjes/bbq)
Marlies hahahaha ik hoop het niet!
Gezellig, tot morgen!![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik sta er met een standje. Zou leuk zijn als jullie komen buurten!![]()
En ik ben Marja's stand-buurtje, dus kom dan vooral ook even gezellig bij ons allebei buurten![]()
Surrender to fun!
Ik ga zo ook die kant op, dus kom zeker even buurten marja!
En voor de andere ik heb een blauwe trui aan die op afgelopen equiplay te koop was. Dus wel herkenbaar lijkt me en heb rood haar. Dus spreek me gerust aan als je me ziet. Is weer leuk om wat te leden te meeten!
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Nou ik ben net terug van nh-dag. Gezellig gekletst met Marja en Liza.
Leuke vrouw ontmoet die handelt in WOW-zadels en die gratis passing bij mijn trekpaard wilt doen om voor haar zelf ervaring op te doen met de grote koudbloedrassen.
En geweldige demo van Kim gezien, die ondanks dat ze erg moest improviseren een geweldige demo neerzetten. Ook was lammert haanstra best wel interessant.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Bladwijzers