Resultaten 1 tot 6 van de 6

Topic: Vraag over de 7 Games

Vraag over de 7 Games

Hoi!

Welke van de 7 Games vinden jullie het leukste en hoe zijn jullie daar mee bezig?
    Ik ben nog maar nieuw en pas sinds kort bezig met nh. Nu voornamelijk nog met de Friendly Game bezig, maar zou wel graag van jullie horen wat jullie ervaringen zijn en waar jullie allemaal op letten enzo, misschien ook tips om die uit te breiden?

Groetjes, Nicky

Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Re:Vraag over de 7 Games

Ik gebruik ze eigenlijk allemaal, vaak zelfs meerdere in 1 oefening, beter gezegd, dat een oefening opgebouwd is uit verschillende games.
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Ook ik gebruik ze allemaal, alleen vind ik het wel belangrijk dat de basis goed is.
    Verder gebruik je ze gewoon in en om alles wat je doet, bewust en onbewust gewoon omdat het er in gebakken zit.

Wel pak ik vaak de basis er nog bij om te kijken wat aandacht nodig heeft op dat moment, verder is alles wel leuk.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Actief Forumlid Marleen86's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Leeftijd
    38

Hi Nicky,
    Wat mij heeft geholpen is bij het subforum: Parelli level 1 te lezen. Ook de dagboekjes van andere geven veel inspiratie. Maar daarvoor heb je nog wat extra berichtjes nodig zie ik! En vraag eens rond voor het level 1 pakket, dat is nog het fijnst eigenlijk.

Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Leeftijd
    31
    Dagboek Berichten
    41

Hoi Nicky!
    Ik pb je wel, dan heb je er gelijk nog een berichtje bij. Tenminste als je me antwoord
    Take the time it takes, so it takes less time.

Bedankt Marleen en Marie! Ik ga er snel naar kijken!!

Bladwijzers

Forum Rechten