Resultaten 1 tot 7 van de 7

Topic: NB = Natural Balance

Actief Forumlid Dorien66's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005

NB = Natural Balance

Het valt me op dat de afkorting NB vaak gebruikt wordt om Natuurlijk Bekappen aan te geven. Nou is het zo dat de Natural Balance stroming dezelfde afkorting hanteert, volgens mij ook al wat langer dan de Natuurlijk Bekappen stroming. Al met al heel verwarrend dus.
    Kunnen wij hier iets op verzinnen?
    Voorstel:
    NB = Natural Balance
    NBk = Natuurlijk Bekappen
    Groeten,
    Dorien
    -->http://www.antichip.nl/ <--

The world is a dangerous place to live, not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it
    - Albert Einstein -

Re: NB = Natural Balance

Natural Balance is toch een vorm van natuurlijk bekappen?

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Hmmm dit had ik ook al eens aangegeven, maar men gaat stug door met het voeren van de zelf bedachte afkorting NB = natuurlijk bekappen.
    Is inderdaad verwarrend omdat de afkorting normaal gesproken gebruikt wordt voor Natural Balance.
    Wendy, dat is wel een vorm van natuurlijk bekappen, maar hier op het forum wordt de afkorting NB gebruikt voor élke vorm van natuurlijk bekappen, en daar zit wel degelijk verschil tussen.

Ik weet dat er verschil tussen zit, maar waarom zou je op dit forum met andere afkortingen moeten gaan werken dan die er in de buitenwereld gebruikt worden? Je maakt het volgens mij zo alleen maar ingewikkelder. NB is voor natuurlijk bekappen een heel veel gebruikte afkorting....
    Natural Balance wordt volgens mij veel minder afgekort, dacht ik

Maar goed, natuurlijk bekappen is volgens mij sowieso een verzamelnaam... zullen we die dan maar afschaffen?

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Als je NB gaat gebruiken voor natural balance, zal de leek die hier op het forum zo nu en dan rondscharrelt toch gelijk denken dat het gewoon natuurlijk bekappen betekend. Het lijkt me dus verstandig on Natural Balance voluit te schrijven.
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door wendytje
    Ik weet dat er verschil tussen zit, maar waarom zou je op dit forum met andere afkortingen moeten gaan werken dan die er in de buitenwereld gebruikt worden? Je maakt het volgens mij zo alleen maar ingewikkelder. NB is voor natuurlijk bekappen een heel veel gebruikte afkorting....
    Natural Balance wordt volgens mij veel minder afgekort, dacht ik

Maar goed, natuurlijk bekappen is volgens mij sowieso een verzamelnaam... zullen we die dan maar afschaffen?
    Het is maar welke buitenwereld je gewend bent . Ik ben niet anders gewend dan dat NB staat voor Natural Balance, maar dat is ook logisch als je bedenkt dat ik al heel wat jaartjes allerlei barefoot sites en discussieforums afga en ben afgegaan. Tot voor kort werd er in Nederland niet of nauwelijks aandacht besteedt aan dit onderwerp.. dus was alle informatie die ik er over kon bemachtigen in het engels. Dan staat NB toch echt alleen voor Natural Balance. Het is pas sinds nauwelijks twee jaar dat ik 'natuurlijk bekappen' als term tegen kom, die gebruikt wordt om 'anders dan traditioneel/conventioneel' mee aan te duiden.

Mij maakt het verder niet zoveel uit; NB blijft voor mij in de 'blotevoetenwereld buiten Nederland' Natural Balance betekenen en hier lees ik de posten de eerste keer gewoon verkeerd .
    Groetjes,

Prowisorio
    "Timing has a lot to do with the outcome of a rain dance"

Dan moeten we dus minder afkortingen gebruiken

Bladwijzers

Forum Rechten