Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: drinkplek in de beek stabiliseren/moddervrij maken?

Actief Forumlid MegaMag's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    1

Re:drinkplek in de beek stabiliseren/moddervrij maken?

Dank voor al het meedenken!

Dineke: hmm, ik weet niet of ik zo brutaal ben, maar ik kan natuurlijk altijd vragen of ik eens mag kijken hoe zij het gedaan hebben? Ben eigenlijk wel heel benieuwd.

Dat plaatje van de grastegel ziet er mooi uit. Daar zou toch geen kleine ponyhoef in kunnen..? Heb ook flink zitten googlen afgelopen dagen en kwam oa ook paddockplaten tegen, zijn wel van plastic, maar zien er redelijk groot uit. Hoe groter het opp. van 1 tegel, hoe beter de verdeling lijkt me..

caroline-max: Die koeien/varkens stalroosters vind ik ook een goed idee zeg! Dat zijn ook tenminste grote platen denk ik. Ik ben bang met tegels, ookal zijn ze groot, dat het toch omhoog gaat wippen als ze er op een rand of hoek op gaan staan..?

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door MegaMag

Dat plaatje van de grastegel ziet er mooi uit. Daar zou toch geen kleine ponyhoef in kunnen..?
    Daar past zelfs een grote ponyhoef in met een beetje pech, weet ik toevallig. En geloof me, dat wil je echt niet. Zeker niet als dat met een beetje snelheid en een gekke sprong gebeurt.
    Surrender to fun!

Het is ook de bedoeling dat je daar zand in stort
    En dan kan dat echt niet gebeuren.

In een beek wil dat zand nog wel eens een beetje weg spoelen, en dan komen die gaten toch vaak weer een beetje terug
    Surrender to fun!

Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    6

Roosters zijn er in heel veel maten (breedtes), en als je wat bredere kunt vinden zijn die vast zwaargenoeg m te blijven liggen. Die van mij zijn trouwens wel ingefreesd (in de stal al), dan zitten er streepjes in en zijn ze minder glad.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten