Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

  1. #1

    Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

    Ben op zoek naar een natuurlijke bekapper regio Duffel-Lier, vooral voor mijn haflinger die steeds hoefbevangen staat. Iemand met kennis van zaken dus... Ik hoor het graag want blijkbaar moeilijk iemand te vinden die hier in de regio zit.
    Don't dream your life, live your dream!

  2. #2
    Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Leeftijd
    41
    Berichten
    459

    Re:Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

    Raf Antheunis zit in Zutendaal... Dat is ruim een uur bij je vandaan maar misschien dat hij rondes plant? Hij komt sinds kort bij mij maar ik hoor en lees veel goede zaken over hem. Ook wat betreft het oplossen van problemen/hoefbevangenheid...
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

  3. #3
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

    Het is een beetje laat dat ik hier reageer maar wil het toch nog even doen
    Raf Anteunis komt nu ook sinds een dik jaar bij mijn twee haflingers. Hij heeft ze beiden van de ijzers gehaald, wat dus niet zo'n eenvoudige overgang is. Ze hadden hele slechte hoeven maar staan nu echt heel er goed
    Ik ben héél tevreden van hem en zou hem je zeker aanraden! Afstand zal ook zeker geen probleem zijn want hij komt in heel Belgie.
    Ik weet niet in hoeverre je betrokken bent in de Parelli-wereld en wie je wel/ niet kent, maar voor mocht het je iets zeggen. Hij is me toen aangeraden door Parelli instructeur Nic de Winne, en ook Michael Grohmann die hier toen cursus kwam geven. Dit zijn ook mensen die er in mijn ogen wel een beetje verstand van hebben
    Misschien is hij ondertussen al eens bij je geweest? Ik hoop dat jij er ook tevreden van bent!
    Take the time it takes, so it takes less time.

  4. #4

    Re:Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

    Ik heb ondertussen Fred van Cabcalor laten komen en ben er heel tevreden van! Ondertussen heb ik de cursus natuurlijk bekappen gedaan en nu probeer ik ze zelf goed bij te houden.
    Don't dream your life, live your dream!

  5. #5
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

    Nou, het is niets persoonlijk (en ook niet per se op jouw gericht want ik weet helemaal niet hoe jij het precies aanpakt) maar ik heb het niet zo voor mensen die even een korte cursus volgen en dan denken dat ze het wel allemaal zelf kunnen... Bijwerken kan natuurlijk geen kwaad, maar is het geen goed idee om die man nog regelmatig ook te laten komen om zeker te zijn dat je wel de goede richting uitgaat? Ik zeg het maar even, misschien doe je dat al/was je dat van plan. Je doet ermee wat je wil he
    Take the time it takes, so it takes less time.

  6. #6

    Re:Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

    Hallo,
    ja dat was ik inderdaad van plan hoor! Maar goed dat je het aangeeft, want er zijn ook mensen die het niet meer laten opvolgen.

    groetjes!
    Don't dream your life, live your dream!

  7. #7
    Forum Meubilair Marie's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2012
    Locatie
    Gent
    Leeftijd
    30
    Berichten
    2.749
    Dagboek Berichten
    41

    Re:Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Parel
    Hallo,
    ja dat was ik inderdaad van plan hoor! Maar goed dat je het aangeeft, want er zijn ook mensen die het niet meer laten opvolgen.

    groetjes!
    Leuk, op die manier zou ik het ook wel eens willen leren succes er mee!
    Take the time it takes, so it takes less time.

  8. #8
    Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Locatie
    Zuid-Limburg
    Leeftijd
    41
    Berichten
    459

    Re:Gezocht: Natuurlijke bekapper Duffel (België)

    Ik sms hem meestal . Ik stuur je een PB!
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •