Ik zal eens kijken dan.
ik heb al eens boomloos gereden en dat beviel niet goed vanwege zijn hoge schoft.
Ik zal eens kijken dan.
ik heb al eens boomloos gereden en dat beviel niet goed vanwege zijn hoge schoft.
Dat is jammer want dan denk ik dat er veel veranderd is. Ik ken veel mensen inmiddels die een zadel bij haar weg hebben, ze heeft ook een aantal zeer interessant nieuwe modellen ontwikkeld. Maar goed voor ieder wat wils op de markt denk ik. Succes met zoeken!Oorspronkelijk Geplaatst door Maris
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Nog even topic terug gelezen. Is er iets of iemand waar je wel goede verhalen over gehoord hebt, misschien moet je die dan eens contacten? En anders zullen er wel alleen slechte zadelpassers en zadelmerken zijn????
Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg
Nou zo klinkt het wel heel onaardig !
Ik heb me gewoon verdiept in zadels en zadelmakers etc. En toevallig net Hulsebos en Equestor vind je heel veel slechte ervaringsverhalen over. Ik kan er ook niets aan doen.
Ik ben super tevreden met mijn huidige zadelmaakster, alleen weet zij op dit moment geen zadels die zouden kunnen passen op zijn rug helaas.
Ik heb een CTK zadel voor mijn korte gangenpaardje gekocht, wordt op de maat van je paard gemaakt door een meting die je zelf , of eventueel met hulp van de verdeelster in Nederland kunt doen , kijk es op www.sadllepoint.nl; 't zijn vooral endurance en westernzadels, maar ook dressuur . En ik geloof dat alles gemaakt kan worden naar wens .
Mooie zadels hoor, volgens mij hoorde ik daar een kennis van mij ook over , zij heeft ook gangenpaarden.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Een WOW , zeer fijn en goed pas te maken op je paard en ook tweedehands te koop via fitters of MP.
Indien je al weet welke tree je nodig hebt .
Of Eqestor hoor ik goede verhalen van .
Heb zelf ook zo,n paard korte rug rondgeribt und so weiter .
Het leed wat zadel passen heet . pfff
Zinti , Finesse & Annelie "mijn meiden "
Star & Max " onze jongens "
Zinti , mijn kanjer je bent een Topper
Heb net een zadel aan laten meten door Bianca Koevoets: www.thenaturalhorse.nl
Ben erg tevreden. Doet veel met revalidatiepaarden en politiepaarden.
Bibi heeft ook geen makkelijke rug.
www.bewusterpaardrijden.nl
voor een rechtgericht en blij paard
Bladwijzers