Hahaha, ingewikkeld!
Maandag zou om de week kunnen, of beter gezegd, om de week heb ik een vrije avond en is het misschien mogelijk...
Hahaha, ingewikkeld!
Maandag zou om de week kunnen, of beter gezegd, om de week heb ik een vrije avond en is het misschien mogelijk...
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Ik hoop zo dat er iets te regelen valt want ik heb nog zoveel dingen over de horsenalities te leren. Met Rick (LBE) snap ik het allemaal wel maar Dennis kan af en toe zo switchen van RBE naar RBI -denk ik dan- naar LBE op de meest onverwachte momenten als ik denk dat hij juist ergens RBE van zal zijn. Dus ik zit eigenlijk wel te springen om meer inzicht want ik heb nu af en toe het gevoel dat ik soms te veel beweeg met Dennis en soms juist te lang wacht.![]()
Niet van mij laten afhangen hoor, als er op woensdag genoeg mensen zijn dan heb ik gewoon pech. Voor mij is het toch nog erg onzeker, veel drempels te nemen als ik mee wil doen (zowel op dinsdag als op maandag )
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Hey! Dit herken ik! Ed is overwegend LBI/LBE (heb het idee dat hij nu wat meer onzeker is geworden nu we meer doen en weer meer LBI/ RBI). Bob daarentegen is nu m.n. LBE, maar kan zo snel switchen naar RBI en dan RBE.Oorspronkelijk Geplaatst door HeidiRickDennis
Ik kan niet op maandagen... Wordt wat zeg om een passende dag te vinden...![]()
Ik denk dat je moet uitgaan van de woensdag want dat was de dag dat Anna het had ingepland maar het was Leonie die opperde of een andere dag ook mogelijk was. Het is dus nog even afwachten wat Anna van de andere datavoorstellen vindt maar kan me zo voorstellen dat ze die al gereserveerd heeft specifiek voor dit?
Het is toch altijd weer gedoe he die data![]()
We kunnen beste een weekje later beginnen, dat vind ik geen probleem. De vervangende datum wordt dan 10 oktober.
Als dat ervoor zorgt dat we een leuk groepje hebben is dat ook echt wel de moeite waard vind ik![]()
Ik maak even een lijstje:
- Leonie
- Heidi
- Edfaulan
-
-
-
Nog minimaal 1 deelnemer en de cursus kan doorgaan![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Start er in okt/ nov een 2de ronde? Dat hoop ik echt!
Edfaulan heet in het echt Malu
Als we later beginnen wordt het dus 2 weken, weekje pauze en weer 2 weken. Das wel lekker...
ik ook, en dan graag dinsdagOorspronkelijk Geplaatst door LekkerDier
![]()
Ik heb ook interesse voor deze cursus later in het jaar![]()
Oh fijn dat het een week later kan beginnen Anna!
Heb je al een evenement op Facebook? Dan kan ik daar misschien nog wat ronselen.
Er is inderdaad een evenement op facebookeven kijken op mijn pagina
Dan ga ik deze cursus later in het jaar nog eens planneniedereen dan akkoord met de dinsdag?
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Normaal kan ik wel op dinsdag. Maar ik moet dan ff kijken hoe ik met werk zit....
Eigenlijk komt dinsdag niet helemaal lekker uit, maar ik kan wel wat verplaatsen tegen die tijd. Dus als er geen andere opties zijn, moet het met een beetje passen en meten wel lukken. Echt top dat er nog een cursus komt!
Bladwijzers