Marit -Showring hulp en opbouwhulp vrijdag (voorkeur)
Evelien - opbouw en afbouw (de rest van de tijd ben ik druk met de Equiplay stand denk ik zo)
Ali - kassa
Priscilla - opbouwhulp vrijdag - afbouwhulp zaterdag
Petra - opbouw vrijdag - afbouw zaterdag - showringhulp (als nodig wil ik Evelien wel ondersteunen )
Dineke lezinglokaalwacht of ringmeester
marloes - afbouw zaterdag en kleine dingetjes kan ik eventueel ook nog tijdens de dag doen, (moet nog overleggen met diegene die meegaat die zou dan ook mee kunnen helpen met afbreken)
Sandra (chevelle) - in ieder geval op zaterdag, vrijdag hoor ik nog of ik vrij kan krijgen, collega is nog met verlof.
Mies - als er nog een plekje over is?
Elske - opbouw vrijdag - afbreek zaterdag - niet te lang staan
Nienke - vrijdag & zaterdag, taak maakt niks uit
Jorien - Zaterdag (ik weet echt nog niet of ik vrijdag vrij heb)
Jurgen - zaterdag op/afbouw (demo's voorkeur Michael en Liesbeth Jorna), verder maakt niet uit, liefst bij showring ivm foto's/film (Rijden samen heen en terug)
Nicky - zaterdag op/afbouw (demo's voorkeur Michael en Liesbeth Jorna), verder maakt niet uit, liefst bij showring (Rijden samen heen en terug)
Mariska -zaterdag op/afbouw (demo's voorkeur Michael en Liesbeth Jorna), verder maakt niet uit, liefst bij showring ivm foto's/film(Rijden samen heen en terug)
Eva - zaterdag (en misschien vrijdag al) opbouw/afbouw, catering (demo's voorkeur Walter, Liesbeth Jorna en evt Noor Tanger... eigenlijk alles wel Mr. Green)
Naomi - Zaterdag, maakt niet uit. Vrijdag vanaf een uur of 8 a 9, afhankelijk van werk.
Mandy (lailapri) - Maakt niet uit, heeeel flexibel (voorkeur catering)
Dinka - zaterdag ringmeester of lezinglokaalwacht
Heidi - Ik wil best wel weer vrijwilliger zijn (heb wel alvast kaarten gereserveerd) als ringopbouwer (dus wat ik ook deed bij de laatste equiday). Drie keer is scheepsrecht
Marion - Ik zou wel willen helpen, maar heb nog geen idee of ik kan... het ziet er uit alsof jullie al genoeg hulp hebben of niet? maar anders zal ik het later laten weten!
Annelies - op/afbouw zaterdag (misschien ook vrijdag), de taak maakt mij op zich niet zoveel uit, als ik parelli/walter maar kan zien. 's Ochtends Paddock/parkeerwacht zijn ging mij goed af volgens mij. Ringmeester ligt het meest uit de comfortzone, maar wil ik best met knikkende knietjes proberen
Bladwijzers