Als ik vervoer heb, dat probeer ik nu te regelen, dan help ik wel met afbouwen![]()
Ooo zo blij als het door gaat, dan kan ik er TOCH bij zijn![]()
Als ik vervoer heb, dat probeer ik nu te regelen, dan help ik wel met afbouwen![]()
Ooo zo blij als het door gaat, dan kan ik er TOCH bij zijn![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik zal even met Dinka en met het vervoer overleggen, ik ben nu iets afhankelijker dan zonder paard erbij... maar als het nodig is kom ik soweiso hoor, had het tenslotte al beloofd![]()
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
sorry, ik kan niet![]()
Ik kom helpen! Hoe laat verwacht je dan dat het echt afgelopen is?
Sorry, ook ik haak af.
Ik moet ter plekke kijken, als ik me goed voel dan help ik mee, maar door mijn reuma de laatste tijd grillig is wil ik daarin nog niets beloven./
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Ik heb me oorspronkelijk niet aangemeld als vrijwilliger, maar mocht dat nodig/handig zijn dan kan ik meehelpen afbouwen.
OepsIk heb savonds nog spelletjesavond bij ons thuis.... Niet aan gedacht
Ik kan dus niet helpen. Sorry!!!!
Als er nog een plaatsje vrij is help ik graag hoor!
Het lukt ons momenteel niet zo goed om bij te houden wie er nu wél en niet blijft na afloop.
Weet je wat we doen? We leggen een lijst bij de ingang neer, daarop kun je je naam opgeven (zowel de dag-vrijwilligers als de afbouwvrijwillers) als je blijft, zodat we het aantal eters kunnen inventariseren. dat is nodig, omdat we deze keer de patat zelf waarschijnlijk regelen
Zorg dat je je naam dan voor 14.00 uur op de lijst hebt gezet!
Oh, en ik wil nog even melden dat we Sandra/Chevelle68 onze backup-organisator wordt, voor zaterdag en als voorbereiding op Equiday 2013. Een heel prettig idee, om iemand te hebben die in kan vallen als 1 van ons door ziekte, kinderen of andere omstandigheden plotseling uitvalt. Dank, dank dank![]()
Ik wil dus wel helpen met opruimen, maar heb verder nog geen bericht gehad of dit nog nodig is...
Oh, en ik wil nog even melden dat we Sandra/Chevelle68 onze backup-organisator wordt, voor zaterdag en als voorbereiding op Equiday 2013. Een heel prettig idee, om iemand te hebben die in kan vallen als 1 van ons door ziekte, kinderen of andere omstandigheden plotseling uitvalt. Dank, dank dank
[/quote]
Leuk leuk leuk....heb er nu al zin in!![]()
@ Mies: omdat het afbouwen snel moet gebeuren en we de dag-vrijwilligers willen ontlasten, kunnen we alle hulp gebruiken
je kunt na het afbouwen met ons mee-eten en de les VIP-les van Walter volgen![]()
Leuk![]()
Bladwijzers