Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 68

Topic: Vrijwilligers gezocht voor EquiDay Advanced

Actief Forumlid alytuiere's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2005
    Leeftijd
    38

Re:Vrijwilligers gezocht voor EquiDay Advanced

Marit -Showring hulp en opbouwhulp vrijdag (voorkeur)
    Evelien - opbouw en afbouw (de rest van de tijd ben ik druk met de Equiplay stand denk ik zo)
    Ali - kassa
    Priscilla - opbouwhulp vrijdag - afbouwhulp zaterdag
    Petra - opbouw vrijdag - afbouw zaterdag - showringhulp (als nodig wil ik Evelien wel ondersteunen )
    Dineke lezinglokaalwacht of ringmeester
    marloes - afbouw zaterdag en kleine dingetjes kan ik eventueel ook nog tijdens de dag doen, (moet nog overleggen met diegene die meegaat die zou dan ook mee kunnen helpen met afbreken)
    Sandra (chevelle) - in ieder geval op zaterdag, vrijdag hoor ik nog of ik vrij kan krijgen, collega is nog met verlof.
    Mies - als er nog een plekje over is?
    Elske - opbouw vrijdag - afbreek zaterdag - niet te lang staan
    Nienke - vrijdag & zaterdag, taak maakt niks uit
    Jorien - Zaterdag (ik weet echt nog niet of ik vrijdag vrij heb)
    Jurgen - zaterdag op/afbouw (demo's voorkeur Michael en Liesbeth Jorna), verder maakt niet uit, liefst bij showring ivm foto's/film (Rijden samen heen en terug)
    Nicky - zaterdag op/afbouw (demo's voorkeur Michael en Liesbeth Jorna), verder maakt niet uit, liefst bij showring (Rijden samen heen en terug)
    Mariska -zaterdag op/afbouw (demo's voorkeur Michael en Liesbeth Jorna), verder maakt niet uit, liefst bij showring ivm foto's/film(Rijden samen heen en terug)
    Eva - zaterdag (en misschien vrijdag al) opbouw/afbouw, catering (demo's voorkeur Walter, Liesbeth Jorna en evt Noor Tanger... eigenlijk alles wel Mr. Green)
    Naomi - Zaterdag, maakt niet uit. Vrijdag vanaf een uur of 8 a 9, afhankelijk van werk.
    Mandy (lailapri) - Maakt niet uit, heeeel flexibel (voorkeur catering)
    Dinka - zaterdag ringmeester of lezinglokaalwacht
    Heidi - Ik wil best wel weer vrijwilliger zijn (heb wel alvast kaarten gereserveerd) als ringopbouwer (dus wat ik ook deed bij de laatste equiday). Drie keer is scheepsrecht
    Marion - Ik zou wel willen helpen, maar heb nog geen idee of ik kan... het ziet er uit alsof jullie al genoeg hulp hebben of niet? maar anders zal ik het later laten weten!
    Annelies - op/afbouw zaterdag (misschien ook vrijdag), de taak maakt mij op zich niet zoveel uit, als ik parelli/walter maar kan zien. 's Ochtends Paddock/parkeerwacht zijn ging mij goed af volgens mij. Ringmeester ligt het meest uit de comfortzone, maar wil ik best met knikkende knietjes proberen
    liefs, Annelies

Trainingsdagboek
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig.

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

Het vrijwilligersprogramma is compleet. Hier volgt een hele berg informatie

Voor het opbouwen vrijdag zouden we het fijn vinden als de volgende mensen rond 1 uur aanwezig zijn op het KNHS-centrum:
    Evelien (eef)
    Priscilla
    Petra
    NienkeW
    Elske

Voor deze personen regelen we overnachting in de slaapzalen. Graag beddegoed zelf meenemen. Voor eten en drinken wordt gezorgt. 's avonds gaan we natuurlijk weer wat lekkers eten zoals traditie is geworden.

Op zaterdag hebben we de volgende mensen als vrijwilliger ingedeeld:
    Jurgen
    Nicky
    Mariska
    Petra
    Ali
    Dineke
    Nienke_W
    Elske
    Bea & Linda
    Priscilla

Deze zijn ingedeeld volgens onderstaand schema:

Deze mensen krijgen een geel EquiDay Shirt en kunnen de hele dag gebruik maken van onze 'vrijwilligerscatering". Ook hoeven zij geen toegangskaartje te kopen in de voorverkoop.

Om de vrijwilligers van de dag te ontlasten na deze drukke dag, kunnen de mensen die niet zijn ingedeeld meehelpen met het afbouwen. Deze vrijwilligers moeten wel 's morgens een toegangskaartje kopen, maar krijgen van ons na het afbouwen (evenals de andere vrijwilligers) een patatje aangeboden als bedankje.

Voor ALLE vrijwilligers geldt dat zij na het eten de les van Walter Gegenschatz mogen volgen!

Voor de duidelijkheid hier nog even het lijstje met niet indeelde vrijwilligers cq afbouwers:

Marit
    marloes
    Sandra (chevelle)
    Mies
    Jorien
    Eva
    Naomi
    Mandy (lailapri)
    Dinka
    Heidi
    Marion
    Annelies

In het volgende topic zal ik even de taken van desbetreffende vrijwilligers uiteenzetten want sommigen zijn iets anders dan normaal. Denk je dat jouw taak niet bij je past? laat het even weten!

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

Ringmeester Jurgen:
    het showprogramma bestaat uit 3 blokken van 2 demo's. De ringmeester zorgt kortweg dat het programma op tijd begint (waar blijft de demogever!!!) en op tijd eindigt. We reserveren een plaats voor je op de tribune als je dit wilt. Tijdens de demo kun je je plaats gewoon verlaten als je maar op tijd terug bent.

Showringhulpen mariska en nicky:
    Jullie helpen met het opbouwen bij de demo's van walter en bij de demo van Roos. Verder assisteren jullie Jurgen. Als een demogever niet op tijd zich bij de ring meldt, gaan jullie op onderzoek uit. Wij reserveren een plaats op de tribune als je dit wilt. Tijdens de demo kun je je plaats gewoon verlaten.

Kassiere Petra:
    Dit jaar werken we met barcodes en waarschijnlijk zonder kassaverkoop. Jij staat dus samen met Onno bij de ingang van hal 1 met een barcodescanner. Is er wel kassa-verkoop, dan nemen wij in principe die voor onze rekening. We proberen te regelen dat je alle demo's 's morgens kunt zien door de ingang IN hal 1 te maken.
    Na 12 uur moeten bezoekers langs ons informatiepunt en ben jij vrij.

Paddockwacht Elske en Nienke: jullie brengen de mensen met paarden naar de juiste paddock en stal bij aankomst. In principe stopt jullie taak om 10 uur. Misschien moet 1 van jullie een portofoon bij jullie houden voor het geval iemand later komt. dan roepen we je op.

Standhouderwacht: Priscilla en Petra.
    Jullie wijzen de standhouders naar hun plaats en zorgen dat de auto's goed geparkeerd worden en op tijd de bak verlaten. Petra: om 9 uur schakel je over naar de kassa.

Lezinglokaalwacht:

Bea en linda: jullie zorgen dat de lezingen op tijd beginnen en eindigen en helpen met het opstarten. Elke demoblok van 2 uur heeft 1 lezing tegelijkertijd, dus je taak valt mee kwa tijd.
    Als je wilt reserveren we een plek voor jullie op de tribune.

Catering:
    Dineke en Ali: jullie smeren rond 11 uur alle broodjes voor de vrijwilligers en andere medewerkers (geluid bv). Deze hoeven dit keer niet te worden rondgebracht.

Forum Meubilair Nikkepik's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2010
    Leeftijd
    37
    Dagboek Berichten
    63

Yeah! Ik kan mij helemaal vinden in mijn 'functie' als showringhulp
    Life begins where fear ends..

Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Echt jammer dat ik geen taak heb
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Forum Meubilair MissMaris's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2010
    Leeftijd
    41

leuk leuk showringhulp! Jurgen zei al, twee dames als hulp daar kan hij zich wel in vinden
    Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos

Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

leuk, heb er zin in.
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

Actief Forumlid mies's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Leeftijd
    41

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991

Echt jammer dat ik geen taak heb
    Ja, vind 't ook jammer. Maar ja.

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

Helaas geen vrijwilliger dit jaar, maakt ook niet uit. En voor Bea en Linda zal ik wel plekjes vrijhouden op de tribune!

4 mei equiday staat al in de agenda met de tweedehandskraam. Bea en ik hebben daar al ideeën over hoe het nog beter kan. Want het was wel een succes afgelopen keer, dus dat doen we graag weer op de Equiday zelf.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Leuk
    Ik zorg ervoor dat ik de komende 2 maanden geen kreupelheden of andere gebreken krijg

Actief Forumlid dusi's Avatar
    Aangemeld
    May 2006
    Leeftijd
    59

Das wel zo slim he.... En anders vinden ze toch wel iets hoor. Tot dan.
    Engelen bestaan , alleen hebben ze soms geen vleugels en noemen we ze vrienden.

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Leuke taak , gezellig met Petra , komt helemaal goed!
    Today is a perfect day to start living your dreams!

Forumlid Elyssa's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2010
    Leeftijd
    32

Elyssa, showringhulp, opbouw, afbouw. Opzich open voor alle taken

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

De taken zijn al verdeeld.
    en je vorige post staat er nog steeds
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    43
    Dagboek Berichten
    49

Wie van deze lijst wil graag helpen afbouwen, patat eten en daarna meedoen met de les van Walter?

Marit
    marloes
    Mies
    Jorien
    Eva
    Naomi
    Mandy (lailapri)
    Dinka
    Heidi
    Marion
    Annelies

We willen graag een overzichtje maken en vast een paar taken uitleggen en verdelen, zodat het afbouwen zo efficiënt mogelijk gebeurt.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Bladwijzers

Forum Rechten