Oke, bij deze is de kogel door de kerk, het kamp wordt dus gehouden eind oktober![]()
En zoals het er naar uitziet zijn er voldoende deelnemers![]()
Ik ga even een mail de deur uit doen![]()
Oke, bij deze is de kogel door de kerk, het kamp wordt dus gehouden eind oktober![]()
En zoals het er naar uitziet zijn er voldoende deelnemers![]()
Ik ga even een mail de deur uit doen![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Mocht ik eventueel wel in oktober kunnen, kan ik er dan nog bij? Of zit het vol?
Life begins where fear ends..
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
joepie!!!![]()
Voor jou leg ik een strecher in de gang als het moetOorspronkelijk Geplaatst door Nikkepik
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Oorspronkelijk Geplaatst door anroomy
![]()
![]()
Ik ga heel erg mijn best doen om te kijken of het lukt, want ik wil zo graag![]()
![]()
![]()
Najib laat mij al vanaf 16 juli 2010 stralen en met Jairoh geniet ik sinds 31 juli 2010. Sinds 15 september 2013 maakt Touria het plaatje compleet
Desnoods kan ik ook thuis slapen hoor, woon dichtbij![]()
Anna , voordat ik ga verder kijken, klopt het dat je cursus vol zit ?
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Ga maar verder kijken want er zijn nog wel wat losse eindjes. Zoals mensen zonder vervoer, werk of de periode.Oorspronkelijk Geplaatst door Hanneke1980
Dus als je mee kunt dan is er plek!
Ik ga definitief mee in oktober![]()
Kan het toch regelen met mijn werk en vakantie wat later in het jaar.
Heb alleen een vraagje... Jarin gaat mij brengen, maar die werkt maandag gewoon. Hoe laat begint het? Kan ik eventueel ook zondagavond al komen, of ben ik dan echt helemaal alleen? :P
Leuk Nicky!
Ik kom "helaas" pas maandag.
Ik ben wel erg benieuwd wie er nu uiteindelijk allemaal gaan komen.
Anna?
Ik wil nog steeds heel graag, maar heb ook nog steeds geen vervoer.
Dus waarschijnlijk word het hem voor mij niet, tenzij er ergens een reddende engel met een trailer langs het midden van het land komt rijden.
Veel plezier voor de rest!
Jammer Naomi!
Ik heb vrij, vervoer en toe/instemming van Boris, dus heb Anna een pb gestuurd, en hoop dat ik meekan.
Willen is kunnen, zolang er maar koffie is.
Joepie!! Hanneke en nicky jullie krijgen nog een mail en tinus gaat kijken of hij vrij kan krijgen op zijn werk. Dus dan zijn we bij deze vol!
Gisteren véél geleerd!
It's not about....
horses
Leren hoe je een band moet verwisselen, kan ook héél nuttig zijn. :P
Internet zal er wel niet zijn. Helaas heb ik nauwelijks tijd om adem te halen als ik thuis ben, dus van mij waarschijnlijk ook weinig verslagjes...
Bladwijzers