Fijn weer een goed bericht, ik heb 13 febr een afspraak met Mieke staan.
Ik ben beieuwd![]()
Fijn weer een goed bericht, ik heb 13 febr een afspraak met Mieke staan.
Ik ben beieuwd![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
mooi zo
success ermee!
www.ld-hoefverzorging.nl
Ha leuk om alle ervaringen te lezen over Mieke. Het is ook mijn stalgenootje sinds Lazir verhuist is
Over een paar maanden mag ze Lazir zijn tanden ook bekijken.
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Ik kan ook niet anders dan heel positief over haar zijn. Het geld dubbel en dwars waard.
Kyra is heel erg wantrouwig naar vreemde mensen en vooral als ze EN aan dr hoofd willen zitten EN willen sederen, maar het is haar beide gelukt en Kyra vond t allemaal goed![]()
Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
Ik heb uiteindelijk niet voor haar gekozen.
Om eerlijk te zijn kreeg ik de kriebels van de mailwisseling en alle mogelijkheden. En dat ze standaard verdoofd, vind ik niet fijn.
Ik moet zeggen dat ik eerst ook sceptisch was omdat zij standaard verdoofd. Ik ben hier ook geen voorstander van, maar nadat ik 2 mensen over de vloer heb gehad waar het bij dit paard dus helemaal niet goed ging en deze zonder verdoving en alleen met handvijlen werkten heb ik besloten om het toch anders aan te pakken. Van wat ik vandaag gezien heb kan ik begrijpen waarom ze ervoor kiest om te verdoven. Het is veel rustiger en precieser werken wat zowel voor het paard als ook voor haar fijner is.
1 keer in 1-2 jaar zal een sedatie voor het paardenlichaam nog wel meevallen denk ik dan ook![]()
www.ld-hoefverzorging.nl
Alle tandartsen die ik gemaild heb verdoven, met elektrisch vijlen is dat volgens mijn standaard ( heb er verder nog geen ervaring mee).
Maar bij Mieke kreeg ik toch een beter gevoel![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Gevoelsmatig zeg ik ook niet verdoven en handmatig vijlen, maar heb ondertussen zoveel voorbeelden gehoord waarbij ze met handmatig vijlen net niet alles kunnen bijwerken en dus op de langere termijn problemen, dat ik nu toch voor electrisch heb gekozen en idd bleek Kyra problemen te hebben, voornl de achterste kiezen, waar ze dus handmatig niet volledig bij kunnen komen.
Verstuurd van mijn HTC Desire HD A9191 met Tapatalk
Bladwijzers