Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 22 van de 22

Topic: Wat voelt mijn paard op deze foto?

  1. #16
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re:Wat voelt mijn paard op deze foto?

    Ja, en je moet vooral iemand vinden die je paard wél geweldig vindt!
    Elk paard IS geweldig, ik snap niet hoe een lesgeefmens kan vinden dat een paard níet geweldig is... Dat zegt m.i. meer over de onkunde van de lesgever... Natuurlijk kan het zijn dat het niet zo goed klikt met een paard, of dat je als instructeur een paard tegenkomt waar je niet zoveel mee kunt. Maar dat ligt NOOIT aan het paard!

  2. #17

    Re:Wat voelt mijn paard op deze foto?

    sorry...ik reageer even heel kort.. helemaal met je eens marja.

    Volgens mij ben je al aardig op weg, je herkend na het filmpje toch aardig wat dingen zo te lezen.
    Waarom vraag je niet eens hulp van iemand hier van het forum. Zij veroordelen je paard niet en willen graag helpen je een zetje in de goede richting te zetten met het "lezen" van je paard.

  3. #18

    Re:Wat voelt mijn paard op deze foto?

    Waarom vraag je niet eens hulp van iemand hier van het forum. Zij veroordelen je paard niet Wink en willen graag helpen je een zetje in de goede richting te zetten met het "lezen" van je paard.
    Dat is ook een idee. Iemand die het aandurft?
    Ik vind het moeilijk te beoordelen of iemand echt kan zien wat het probleem met Hannes en mij is, of alleen maar denkt dat hij/zij weet wat het probleem is.

    Inmiddels heb ik wel iemand gevonden in de buurt die Voest 'doet'. Ik probeer haar over te halen om een keer bij Hannes te komen kijken.
    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

  4. #19
    Forum Meubilair saar's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Holland, Egmond
    Leeftijd
    48
    Berichten
    8.755
    Dagboek Berichten
    69

    Re:Wat voelt mijn paard op deze foto?

    Als je wilt dat iemand even met je mee wil kijken, is het handig om even een regio te geven.

    And the future is certain
    give us time to work it out
    Talking Heads - Road to Nowhere

  5. #20
    Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Zweden
    Leeftijd
    51
    Berichten
    12.756

    Re:Wat voelt mijn paard op deze foto?

    Je merkt gauw genoeg of iemand goed is hoor.
    Als de aanwijzingen die je krijgt geen goede resultaten opleveren, en/of je hebt er geen goed gevoel bij, dan is het niet goed.

  6. #21
    Actief Forumlid caroline-max's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Friesland/Groningen
    Leeftijd
    39
    Berichten
    2.287
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Wat voelt mijn paard op deze foto?

    Van wie heb je rechtrichtles nu? Volgens mij zit ik aardig bij je in de buurt, en ik heb les van 3 hele leuke mensen . Misschien kunnen we eens wat afspreken? (ik zit bijna op de grens GR/FRL/DR)

  7. #22

    Re:Wat voelt mijn paard op deze foto?

    Lijkt me leuk! Ik woon ook ongeveer op diezelfde grens. Ik stuur je een PB!
    "Met een paard moet je rustig aan beginnen, niets van verwachten, en blij zijn met alles wat je bereikt." -- U.Wijmenga

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •