jaaa, bijna!
We zitten op meer dan 300 verkochte kaarten. vandaag is er nog een nieuwsbrief de deur uit gegaan, en inmiddels wordt de website weer druk bezocht. Zo spannend altijd, die laatste dagen!
jaaa, bijna!
We zitten op meer dan 300 verkochte kaarten. vandaag is er nog een nieuwsbrief de deur uit gegaan, en inmiddels wordt de website weer druk bezocht. Zo spannend altijd, die laatste dagen!
Heey! Ik heb een vraag. Ik ga ook en ik ga een naamplaatje opdeoen van het nhforum
En ik doe dat ook van bokt![]()
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
En wat is dan je vraag?Oorspronkelijk Geplaatst door maureentje
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Dus er komt ook een Bokt delegatie! Tof!![]()
ik bedoelde er ook mee of jullie dat ook doe![]()
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts
Met een naamplaatje rondlopen?
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Hey, voor de komende Equiday Advanced zoek ik personen die vanuit België vertrekken om eventueel samen op te rijden en zo de lange rijtijd en rijkost te delen. Ikzelf kom uit Brabant maar kan naar Gent of Antwerpen rijden om vandaar te vertrekken. Graag reacties, Bob
cool, inmiddels hebben we meer dan 350 kaarten verkocht. het loopt ineens storm. Echt TE spannend dit... Ik zit elk kwartier de statistieken te bekijken![]()
sandra, moet ik ook nog een kaartje kopen via de site? ik heb betaald voor de les van walter incl kaartje...
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
Neehoor, dan kun je een kaartje halen bij de kassa.
Ik kan het zosnel niet vinden maar waar is equiday advance?
Ermelo, KNHS centrum.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
De Beek 125
Ik kreeg een mail (met toegangskaart voor mezelf) met de info dat ik nog andere mails zou krijgen met toegangskaarten (vanwege standhouder), maar die heb ik niet gehad, klopt dat?
Tot morgen allemaal!!
LeuK!
May the horse be with you!
Goedemorgen! D-day!![]()
Mogguh![]()
May the horse be with you!
Bladwijzers