Klinkt goed dit evenement! Hopelijk kan ik erbij zijn en voegt het echt iets toe aan de basiskennis. Is het nog niet bekend hoeveel het gaat kosten, of heb ik daar overheen gelezen?
Klinkt goed dit evenement! Hopelijk kan ik erbij zijn en voegt het echt iets toe aan de basiskennis. Is het nog niet bekend hoeveel het gaat kosten, of heb ik daar overheen gelezen?
Ik zou ook graag weten wanneer ik mij kan aanmelden.![]()
Ik ben wel blij dat er wat te kiezen valt op zo'n dag. Bastiaan De Recht heeft een interessant verhaal over klassieke dressuur gebaseerd op biomechanica en anatomie.
Voor dressuur vind ik ook interessant:Horst Becker en David de Whispelaere.
Edit: ik las op z'n site dat Horst Becker dit weekend al bezet is.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
leuk initiatief! Is er al bekend waar het evenement plaats vindt? Of heb ik daar overheen gelezen?
13 oktober 2012![]()
In Ermelo![]()
Jaaa, weer een update!!!
Zoals we het nu zien wordt het showprogramma als volgt (niet de definitieve indeling!)
Walter Gegenschatz - open les over 2 verschillende horsenalities
Walter Gegenschatz - open les over Springen met plezier (voor mens EN paard)
Roos van Kappel - trailerladen met een bang paard
Inge Teblick - interactieve workshop clickertraining
Liesbeth Jorna - Relaxation, Balance & Energy
Noor Tanger - Klassieke dressuur (nadere invulling volgt)
Verder hebben we het lezingprogramma wat ons betreft ook vol. Maar we wachten nog op een aantal bevestigingen.
In elk geval gaat Anna, als aansluiten op Walter, verder over de horsenalities.
De rest moeten we helaas nog even voor ons houden
We zijn bezig met een heus entreebewijssysteem met barcodes en zo. Poeh, allemaal erg officieel, maar hopelijk gaat ons dat heel wat stress schelen met de voorverkoop en ontstaan er minder rijen bij de kassa's. De website wordt deze week geupdate (krijgt een fris jasje) waarna de voorverkoop van start kan gaan.
Ook de discussie die een tijdje terug ontstond over de lessen van Walter, hebben we niet naast ons neer gelegd.
Voor alle vrijwilligers EN standhoudershebben we na het traditionele "patatje", een uur les van Walter, met hulp van allerlei simulaties. Hierdoor kan de les leerzaam zijn voor iedereen.
Nog een kleine persoonlijke update.
Ik zeg het gewoon hardop, dan kan ik niet meer terug. Aangezien er voor de horsenality-les een RB-ex paard van level 3/4 niveau nodig was, en dat precies was waar ik mijn les over wilde besteden (hoe omgaan met haar RB-ex gedrag tijdens het rijden), heb ik besloten deze les tóch in de showring te doen...
Way out of my comfortzone...! Dus als Shanna niet RB wordt, dan ik
Of er moet zich een andere kandidaat aanmelden die geschikter is voor deze plaats, uiteraard.
Super programma!![]()
Heb er nu al heel veel zin in!
![]()
En Sandra knap dat je zo ver uit je comfortzone gaat![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
nou ziet er uit als goed plan, weten jullie ook hoe jullie het doen qua entree geld en vrijwilligen?
want ik heb nu kaartje gereserveerd en weet niet hoe en wat qua betaling dat dan straks gaat.
Het Trekpaard "Een Levend Monument"
Leuk allemaal, ik ga zeker komen.
grtjes
Fantastisch, ik heb er nu al zin in en de kaarten zijn vast gereserveerd![]()
"Patria est ubicumque est bene." - Cicero
Klint goed, ik ben erbij!
note to self: change the mind, the body will follow.
Wauw Sandra!
En anders wil ik wel haha![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Super plannen zo!
Enne San.. stoer hoor!!!![]()
![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik zit met standbyweekend, ik ga het proberen te wisselen, maar weet pas in september met wie ik kan wisselen...lekker handig!![]()
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Bladwijzers