Pagina 4 van de 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 46 tot 60 van de 171

Topic: EquiDay Advanced 2012

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Re:EquiDay Advanced Line-up!!!

En nu ik er nog eens over na heb gedacht, vind ik de manier waarop Evi en Sandra hierop worden aangesproken eigenlijk best vervelend overkomen. Zij doen hun best om ons nu 2 keer per jaar zo'n geweldige dag te geven, steken daar een hoop tijd in en nemen ook risico's, en dan zouden zij niet als "extraatje" een les in mogen plannen van een geweldige instructeur die toch ter plaatse is? Ik vind dat ze daar alle recht op hebben (maar het idee om iets voor de vrijwilligers te doen vond ik ook een hele goede).
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Actief Forumlid chevelle68's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2010
    Dagboek Berichten
    134

Prompertje je hebt helemaal gelijk!
    De tijd die Evi en Sandra erin steken is niet niks!

Ze krijgen het toch allemaal maar even voor elkaar!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
    En nu ik er nog eens over na heb gedacht, vind ik de manier waarop Evi en Sandra hierop worden aangesproken eigenlijk best vervelend overkomen. Zij doen hun best om ons nu 2 keer per jaar zo'n geweldige dag te geven, steken daar een hoop tijd in en nemen ook risico's, en dan zouden zij niet als "extraatje" een les in mogen plannen van een geweldige instructeur die toch ter plaatse is? Ik vind dat ze daar alle recht op hebben (maar het idee om iets voor de vrijwilligers te doen vond ik ook een hele goede).
    Ans: Ik heb ik wellicht iets minder het idee dat het een soort 'liefdewerk-oudpapier' is.(tuurlijk loop je risico en steek je er tijd in, doen wij hier thuis ook als we een festival organiseren, maar dat is toch ook echt 'gewoon' werk hoor! ) en heb ik wellicht daardoor minder het idee van 'recht op'. Waarbij ik dus inderdaad dan vind dat als er dan al gesproken wordt van 'recht op' dat het dan wel de vrijwilligers betreft.

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

Nienke, ze hóeven dit niet te doen, zijn er financieel niet van afhankelijk, en uiteraard mag er aan verdiend worden (graag zelfs). Pat mag van mij ook een dik belegde boterham hebben voor alle kennis die hij met me wil delen, NH hoeft geen liefdadigheidsbezigheid te zijn. Maar een beetje vriendelijke toon in de manier van kritische vraagstelling kan volgens mij helemaal geen kwaad.
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

IS het misschien niet een idee om wally dan 2 demo's te geven, eventueel een als demoles. En dan 's avonds nog wat lessen voor mensen die geinteresseerd zijn.

Ik vind echt super wat evi en sandra organiseren, echt petje af. Snap dat lastig is om iedereen tevreden te stellen. Hopelijk lukt het jullie om er weer een super evenement van te maken die voor herhaling vatbaar. Is er trouwens al duidelijkheid over datum van de "Equiday" zelf, kreeg namelijk al vragen daarover binnen van aantal mensen die uit buitenland wilde komen.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    17

ja, de datum van EquiDay 2013 is EINDELIJK definitief: 4 mei 2013!!!

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

@ Sandra Mooi! Dat is dan mijn eerste agenda item voor 2013

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door promptertje
    Nienke, ze hóeven dit niet te doen, zijn er financieel niet van afhankelijk, en uiteraard mag er aan verdiend worden (graag zelfs). Pat mag van mij ook een dik belegde boterham hebben voor alle kennis die hij met me wil delen, NH hoeft geen liefdadigheidsbezigheid te zijn. Maar een beetje vriendelijke toon in de manier van kritische vraagstelling kan volgens mij helemaal geen kwaad.
    @ Prompt: Ja.. die toon in berichten over het algemeen.. die is ongetwijfeld voor meerdere interpretaties vatbaar... Zowel in bijvoorbeeld mijn post als in die van Sandra. ( en dan bedoel ik het 'gemak' waarmee Sandra mijns inziens het heeft over 'logisch' en 'recht op' met betrekking tot zichzelf en Evi, daar waar ik bij 'logisch' en 'recht op' eerder aan de vrijwilligers denk ) Zo leest een ieder wat hij leest. Variatie op 'Beauty is in the eye of the beholder"

Heel eerlijk.... het maakt mij echt helemaal niks uit dat Evi en Sandra les krijgen en het is mij al helemaal om het even wie dat betaald. (Ieder werk heeft zo zijn voordeeltjes) Als ik mee mag kijken met die les leer k daar toch ook van en heb ik er helemaal geen moeite mee om daar mijn deel aan bij te betalen. Ik zou het eigenlijk krom vinden als wij mee mochten kijken en hun moesten die hele les betalen.

Ik zou alleen niet graag de tegenhanger als demo gever zijn.
    www.niettevermijden.com

Forum Meubilair gaya1's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    38
    Dagboek Berichten
    105

Ziet er allemaal leuk uit, ken al die mensen niet zo dus ben al blij met wat ik zou zien(nog niet zo hele lang bezig).

Zou graag komen maar waar kan je je aanmelden en wat is de entree prijs.
    Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.

Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.

Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    @Roos: kun je uitleggen wat hieraan 'niet lekker voelt'?

Ik snap je opmerking over de tegenstrijd niet zo goed, maar wellicht komt dat doordat Advanced in mijn hoofd er heel anders uitziet dan in jouw hoofd. Ons doel is nooit geweest om het maar in 1 hal te houden, zodat mensen niet hoefden te kiezen. Ons doel voor Advanced is om een programma met meer diepgang aan te bieden. De keuze voor 'maar' 1 hal is hierdoor uit praktisch oogpunt ontstaan: neem het gevorderde 1/3e deel van de bezoekers van EquiDay en het beste 1/3e deel van de demogevers, zorg dat de mensen reden hebben om de hele dag te blijven en je zit op een mooi gevulde Hal 1.
    Een goed idee. De wat meer ervaren NH-ers hebben aan al die NHdagen (voor zo ver NHdag Arnhem nog NH te noemen is, maar dat is een andere discussie), niet zo veel meer; het is steeds meer van hetzelfde. Vorig jaar was ik ook bij iets van de NVVR of die nieuwe paardenclub in Flevoland. Weer de zoveelste PNH demo etc etc waarbij je gewoon zelfs het showprogramma denkt te herkennen.
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Actief Forumlid Bowen's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Leeftijd
    47

Klinkt allemaal heel erg goed, denk dat jullie die 400 bezoekers zo vol hebben. Nu maar zorgen dat ik daar ook tussen zit
    "De roem ligt in het pogen zijn doel te bereiken, niet in het bereiken ervan."
    Gandhi

Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009

hopelijk is het niet al aankomende week kaartjes reserveren, zit dan op texel. Succes met de verdere voorbereidingen nog, ziet er echt uit als goed programma, en equiday 2013 staat al in de agenda!
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

Erg leuk allemaal. Maar ik begrijp dat er dan maar een beperkt aantal bezoekers kunnen komen?

grtjes

wow wat een reacties allemaal

ik had een vraagje uit interesse, wat voor soort demo geeft Wally? Is het de bedoeling dat dat alleen een soort van WOW factor demo wordt, of wordt het ook echt informatief? Want dat laatste is de bedoeling toch? En in hoeverre zal deze dan echt inhoudelijk verschillen dan die van Anna mbt horsenalities? Ik denk dat het nl belangrijk is om ervoor te zorgen dat de Parelli factor niet teveel de overhand heeft. Er zijn heel veel goede verschillende NH-ers, horseman/women, waarvan in jullie xtra lijstje er zeker al een aantal worden genoemd.
    Voor een Equi-day advanced denk ik dat dan misschien de lessen interessanter zouden zijn van Wally dan een WOW-effect demo, want dat hebben de meeste denk ik al wel eens gezien en dat is niet zozeer informatief. (ik weet dus niet wat de bedoeling is op dit moment)

Tijdens de Equiday hoor ik nl vaak van bezoekers dat het Parelli gehalte erg hoog is en er daardoor veel herhaling is waardoor mensen toch tijdens demo's afhaken. Misschien iets om mee te nemen en te overwegen?

Denk zelf dat Bas de Recht bv erg interssant kan zijn en weer een hele andere invalshoek zal hebben dan de rest van de demo's. Iemand uit het buitenland is altijd interessant, maar daar zitten vaak weer hoge kosten aan verbonden.....

nou succes iig!

3e graads instructrice Rechtrichten & NH instructrice

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ben het wel metje eens dat juist een andere invalshoek ook leuk is.

als het iets met parelli is dan is het fijn als het echt meer verdieping geeft, ben dan wel benieuwd mbt horsenality,s , het zou jammer zijn als dit de standaardinfo zou zijn, een stap verder is dan wel fijn.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Pagina 4 van de 12 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten