Voor mij geld hetzelfde. Wordt er toevallig ook gefilmd? Ik zou graag dvdtje ofzo kopen met de lessen op van Walter?
Voor mij geld hetzelfde. Wordt er toevallig ook gefilmd? Ik zou graag dvdtje ofzo kopen met de lessen op van Walter?
"Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)
Ja, ik hoop ook dat er veel gefilmd gaat wordenOorspronkelijk Geplaatst door Gilraen
![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Oeh een film zou gaaf zijn! Nu te laat denk ik maar als je een profi verslag van de dag wil kan je misschien een film opleiding inschakelen dat studenten dat kunnen doen als schoolopdracht!
Ik ga nu een kaart bestellen! Helemaal vergeten!
Is de factuur gelijk je kaart?
Of krijg je nog een e-ticket toegestuurd? Ik heb gisteren betaald maar alleen nog de rekening in de mail gekregen.
Als je met iDeal betaalt, krijg je ook gelijk je e-ticket in de mail.
Ik heb met ideal betaalt en alleen een betaal Bevestiging bestelling nr 167. Kan je hem mij alsnog toesturen?
hij is ook niet in mijn spambox.
Ik heb nu om 21:00 weer een mail gekregen 'wijziging bestelling 167' maar nog geen mail met e-ticket. Als ik in de mail op uitgebreide factuur klik dan moet ik weer inloggen op de site. Of is dat het?
Ik had je een nieuwe mail gestuurd.
Zie je wel plaatjes in je mail? Het ticket wordt namelijk als jpg gestuurd.
Is het alleen dat Equiday logo?
Niet eentje met een barcode ofzo?
Eveline, is dat plaatje nou de kaart?
Het ticket heeft een BARCODE en wordt ook als jpg opgestuurd, in een losse mail (ná de bevestiging).
Omdat je gmail hebt: check ff je spam. Bij sommige mensen wordt de bevestiging wel in de inbox afgeleverd, terwijl het echte ticket in de spambox belandt![]()
ik snap er echt helemaal niks van maar ook in mijn spamfolder nog steeds niks. Is het anders een idee dat ik gewoon mijn bevestigingsmail meeneem en dat mijn naam op de gastenlijst oid komt? Anders blijf je mailtjes sturen. Ik heb ook nog even gecheckt of het bedrag wel echt overgemaakt is en dat is ook zo.
Opgelost! Ik zat de verkeerde spamfolder te checken bleek![]()
![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
![]()
![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
de programmaflyers zijn binnen! Ze zijn best mooi gevonden, al zeg ik het zelf. Meenemen dus he, straks bij de ingang!![]()
BIJNA !!!!!!!!!!!![]()
![]()
Bladwijzers